Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- Sweety2008
- Forum-lid
[quote=daniel
Wat Belgie gehad heeft doet niet ter zake. Op dit moment liggen er meer mensen in het ZH.
Mondkapjes op basisschool is belachelijk. Zal je niet verbazen.
[/quote]
In Duitsland zijn alle scholen gesloten hier zijn de VMBO enz. nog open dus zo erg is het niet.
In Bayern (Dld) moet je nu overal in het openbaar FFP2 maskers op omdat die beter beschermen. Ik draag sinds 2 weken ook FFP2 maskers bij het boodschappen omdat in de winkels geen afstand word gehouden.
Wat Belgie gehad heeft doet niet ter zake. Op dit moment liggen er meer mensen in het ZH.
Mondkapjes op basisschool is belachelijk. Zal je niet verbazen.
[/quote]
In Duitsland zijn alle scholen gesloten hier zijn de VMBO enz. nog open dus zo erg is het niet.
In Bayern (Dld) moet je nu overal in het openbaar FFP2 maskers op omdat die beter beschermen. Ik draag sinds 2 weken ook FFP2 maskers bij het boodschappen omdat in de winkels geen afstand word gehouden.
Ghost Nivolet 6LC
Het een met het ander verbinden zal wel te makkelijk zijn....? Scholen en winkels gewoon open, meer mensen in het ziekenhuis (ondanks kleinere bevolking). Lijkt er op dat we in NL niet meer mensen in het ziekenhuis willen hebben (ondanks een grotere bevolking). Tis maar een gis...daniel1975 schreef: ↑16 jan 2021 13:23 In Belgie liggen meer mensen in het ZH dan in NL (ondanks kleinere bevolking) maar de scholen & winkels zijn gewoon open.
Waarom in NL dan niet?
Goed stuk, dat is ondertussen de 3de filosoof die ik tegenkom met een wat ruimere blik.NicoNB schreef: ↑16 jan 2021 13:09 Weer wat leesvoer dat in mijn ogen de moeite waard is.
Arts en filosoof Marli Huijer: ‘Niemand heeft récht op een zo lang mogelijk leven’
Dat is niet waar... wij zitten in een lockdown omdat Duitsland hier voor koos.
Straks kiest Merkel voor 1 april... Duitsers zijn volgzaam...
Maar dan zal Nederland ook tot 1 april gaan... Ik zal de Merkel, Rutte grapjes maar achterwege laten... dat ligt allemaal wat gevoelig hiero
Bij mij niet hoor...
Ik vrees dat je gelijk hebt wbt Merkel en Rutte
Ik vrees dat je gelijk hebt wbt Merkel en Rutte
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Same here.
En het kabinet laat zich weer 100% leiden door de virologen in het OMT; scholen niet open de 25e.
Geen woord over de enorme impact op kinderen (1e plaats) en ouders (2e plaats).
Kijk nu toch eens naar de mogelijkheden ipv alleen maar NEIN!
Less is bore
@Daniel: Staat nog niet vast toch? Hoop toch wel op flink tegengas eigenlijk.
(wie schoolsluiting, met alle aantoonbare negatieve consequenties, accepteert in ruil voor een kans op minder besmettingen is voor mij geen knip voor de neus waard.)
(wie schoolsluiting, met alle aantoonbare negatieve consequenties, accepteert in ruil voor een kans op minder besmettingen is voor mij geen knip voor de neus waard.)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?