Inkoopaktie op het forum? Denk dat je best een paar man kunt vinden.rene schreef:Daar gaat onze gezamenlijke aanschaf deal ??havana schreef:- Quarq DForce carbon, 5x110 spider non hidden bolt, GXP versie
- C-bear lagers GXP voor BB86
Dit allemaal voor de nog aan te schaffen nieuwe zomerfiets
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Het ging inderdaad om een inkoopactie. Krijgen nu een leuke korting (bestellen er 4 tegelijk). Moeten die krengen echter wel leverbaar zijndaniel1975 schreef:Inkoopaktie op het forum? Denk dat je best een paar man kunt vinden.rene schreef:Daar gaat onze gezamenlijke aanschaf deal ??havana schreef:- Quarq DForce carbon, 5x110 spider non hidden bolt, GXP versie
- C-bear lagers GXP voor BB86
Dit allemaal voor de nog aan te schaffen nieuwe zomerfiets
-
- Forum-lid HC
1500 ballen per stuk. Misschien had ik toch wat beter op moeten letten tijdens mijn colleges .
Beter zoeken. Nieuwe adviesprijs is 929 euro en dat is niet de prijs die wij gaan betalen.
-
- Forum-lid HC
Ik had de keramische lagers en kettingbladen even aangevinkt, al kun je die natuurlijk ook gewoon overzetten van je huidige kit. Zie het nut er zeker in van vermogensmeters, maar moet nog wel wennen aan de prijzen . Had je niet al een setje P1's ook?
Klopt, en die heb ik nog steeds. Die verhuizen naar de winterfiets en gebruik ook op de spinner en op huurfietsen. Dingen bevallen prima, maar a) ik vind ze lelijk b) ik wil een reserve c) ik heb een crank nodig voor m'n nieuwe fiets. Vandaar de Quarq.
Ach joh het is zo november - donkere avonden, haardvuurtje aan. Glaasje St Bernardus Abt - en dan kijken naar m'n ca 6,4kg Scott Foil met de nieuwe Quarqhavana schreef: Krijgen nu een leuke korting (bestellen er 4 tegelijk). Moeten die krengen echter wel leverbaar zijn
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
- Infinito GB
- Forum-lid
Gisteravond een La Passione thermal bin short in classic black besteld ter vervanging van mijn Castelli bib.
Met losse beenstukken evengoed lekker warm in het najaar, en deze zeem bevalt mij stukken beter dan die kreukelzone zeem in de Castelli bibs.
Met losse beenstukken evengoed lekker warm in het najaar, en deze zeem bevalt mij stukken beter dan die kreukelzone zeem in de Castelli bibs.