Nou nu de naam Brady toch is gevallen, ga ik het er toch maar ingooien.....
De breedte van de witte bies is (veel) te breed.
Zo te zien heeft hij deze overgenomen van de plotbestanden van m'n "WCS frame".
Daarbij kon de breedte niet smaller i.v.m. de 5 kleuren in de bies welke geprint moesten worden.
Als gevolg van deze eigenlijk te brede bies, is de radius op de bovenbuis en vork groter.
Deze kan niet veel korter gebogen worden door die breedte.
Daarbij is er ook een probleem onstaan op de voorvork waar het grijs verloopt naar nul in de radius, terwijl deze tot onder had moeten doorlopen.
Het wit is ondersteunend aan het grijs, op de vork is dat nu andersom en daardoor valt het grijs volledig weg.
Ook een gevolg van deze brede bies is dat het grijs bovenop de bovenbuis niet netjes mee loopt rond de zitbuis.
De radius op de vork lijkt te snel af te buigen, waardoor deze niet lijkt te stroken met de schuine buis en deze op zijn beurt niet met de liggende buis?
3T logo op de vork is aan de grote kant, maar kleiner had een postzegel geworden door de te snel afbuigende bies.
R3sl tekst had ik in het nieuwe font laten maken en de tekst cervélo op de schuine buis had een paar puntjes kleiner gemogen.
De herkenning kwam in eerste instantie door de é op het balhoofd.
Deze is te klein t.o.v. het witte vlak.
Zo had ik er hier thuis ook 1 staan
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik nu natuurlijk aan het mierenneuken ben omdat ik er flink mee bezig ben geweest op detailniveau.
Ik vind het een meer dan geslaagde look en uiteraard one-of-a-kind!
Witte zadel staat super.
Zoals iemand anders eerder riep wellicht zwarte bladen, maar dit plaatje is wat mij betreft al helemaal goed.