Fanclub Liz Hatch
Net terug van de Boels Hills Classic met start en finish in Sittard.
En ze stond niet op de startlijst, maar was er wel als vervangster van de geblesseerde Marissa
Otten: Liz Hatch.
Ik heb de wedstrijd op 6-7 plaatsen bekeken en het viel me niet tegen hoe Liz reed. Ze is beter in
vergelijking met hoe ze koerste voordat ze stopte.
Heeft trouwens een paar stevige, gespierde pootjes.
Kopgroep van 11 sprintte om de zege, 2 minuten later een groep van 28 met Liz erbij.
En ze stond niet op de startlijst, maar was er wel als vervangster van de geblesseerde Marissa
Otten: Liz Hatch.
Ik heb de wedstrijd op 6-7 plaatsen bekeken en het viel me niet tegen hoe Liz reed. Ze is beter in
vergelijking met hoe ze koerste voordat ze stopte.
Heeft trouwens een paar stevige, gespierde pootjes.
Kopgroep van 11 sprintte om de zege, 2 minuten later een groep van 28 met Liz erbij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik was ook stomverbaasd:
- dat ze er was
- die gespierde poten
- de uitslag
Respect dat ze hier finishte; was oorlog vanaf km 45, slagveld op Eyserbosweg en afgemaakt op de Cauberg. Ging heel hard.
- dat ze er was
- die gespierde poten
- de uitslag
Respect dat ze hier finishte; was oorlog vanaf km 45, slagveld op Eyserbosweg en afgemaakt op de Cauberg. Ging heel hard.
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
Daniel op zijn knieën voor Liz,daniel1975 schreef:Ik was ook stomverbaasd:
- dat ze er was
- die gespierde poten
- de uitslag
dat we dat nog mee mogen maken...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ah gelukkig,.,... gister keurig uit koers gehaald
Less is bore
- Supergrover
- Forum-lid HC
Hahahahadaniel1975 schreef:Ah gelukkig,.,... gister keurig uit koers gehaald
Je volgt haar wel......
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 5b86548e41" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft er iemand toevallig nog een email-adres van haar (of een andere manier om haar te contacteren). Op het email adres dat ik vroeger gebruikte (een yahoo adres) lijkt ze niet meer te reageren, haar Facebook account is juist verdwenen en ook via een public message op twitter komt er geen respons
Het Hotmail adres dat je hier vindt lijkt ze ook niet meer te lezen. Mag via PB als je het niet hier op het forum wilt posten
Het Hotmail adres dat je hier vindt lijkt ze ook niet meer te lezen. Mag via PB als je het niet hier op het forum wilt posten