Tijdritfietsen
ziet er goed uit maar die foto is zo groot dat je hem amper ziet, zonde want zo komt die fiets niet tot zijn recht.
misschien ff een linkje van maken?
jaap
misschien ff een linkje van maken?
jaap
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
@ TiesT, niet zozeer gek op Ritchey, gewoon gek op eenheid in materiaal. Alles Shimano, allemaal Mavic wielen (muv Hed Jet90 voorwiel), Ritchey afmontage en Conti bandjes, Giro helmen en Oakley brillen . Alleen schoenen wisselen nogal eens af..
@ Zeemeeuw, FSA Neo TT? Zal er mooi bij staan!
@ Zeemeeuw, FSA Neo TT? Zal er mooi bij staan!
Science of Performance!
van groep zal het nog even beschijden blijven, komt een ultegra 2008 op,en zal nadien campa chorus of record worden, maar zou willen wachten tot de groepen van 2009
en van crack zal het gewoon de crack worden die bij de groep zit
de geldboom raakt eens op
grtz
en van crack zal het gewoon de crack worden die bij de groep zit
de geldboom raakt eens op
grtz
2 de jr junior
Even een nieuw topic binnen het topic. Hoop dat er reactie op komt anders start ik wel even een nieuw topic.
Hoe verhoudt de geometrie van een TT-fiets zich tov een wegfiets??
Ik rijdt momenteel op een Orbea Onix 54cm en heb de mogelijkheid een Cervelo P2K te kopen.
Framemaat van de Cervelo is echter 56cm. Ik denk dat dat te groot is, maar meen ooit eens iets gehoord te hebben dat framematen van TT fietsen en wegfietsen niet overeenkomen.
Heb cervelo al gemaild voor een geometrie-overzicht van de P2K maar ben benieuwd naar jullie ideeen hierover.
grtz
Mike
Hoe verhoudt de geometrie van een TT-fiets zich tov een wegfiets??
Ik rijdt momenteel op een Orbea Onix 54cm en heb de mogelijkheid een Cervelo P2K te kopen.
Framemaat van de Cervelo is echter 56cm. Ik denk dat dat te groot is, maar meen ooit eens iets gehoord te hebben dat framematen van TT fietsen en wegfietsen niet overeenkomen.
Heb cervelo al gemaild voor een geometrie-overzicht van de P2K maar ben benieuwd naar jullie ideeen hierover.
grtz
Mike
- amclassic-fan
- Forum-lid HC