Het schijnt dat Tom steeds met z'n elleboog tegen het frame knalde bij het schouderen. Klinkt niet geheel ongeloofwaardig, aangezien de Trek Boones behoorlijk sloping zijn, en als je al jaren op een bepaalde manier schoudert leer je dat niet zomaar even anders aan. Dat kan bij Stevens dan wel meevallen, want die Stevens Super Prestiges zijn veel minder sloping… Nog niet zoals de Ridley X-Nights die Tom gewend is, maar wel closeErnie C. schreef:Vooral grappig dat één van de technisch meest begaafde crossers liever op een Ridley rijdt dan op een Trek. Ik ben ook wel benieuwd wat hij dan van een Stevens vindt
Het lijkt mij wel goed als daar een andere goede renner hebben. Op VDP na is toch maar een beetje veldvulling wat daar rondrijdt.
Ben trouwens wel benieuwd wanneer ze die nieuwe Stevens frames (die een kilo lichter schijnen te zijn) in wedstrijden gaan gebruiken
Lijkt mij inderdaad ook een verstandige aankoop van Roodhooft. Iemand die de eerste halve cross heel goed werk voor Mathieu kan opknappen. Technisch kunnen ze mooi samen optrekken in een cross, alleen houdt Tom het tempo van Mathieu geen hele cross vol. Ideale gangmaker dus. En als Mathieu volgend jaar bijvoorbeeld minder crossen wil rijden kan Meeuwsen meteen de rol van kopman oppakken