Tour 2020
Volgens Sporza had hij ook nog afval weggegooid.
edit:
"Van Aert duwde zich af en gooide afval weg"
Wout van Aert, vandaag 3e in een bergetappe, moet twee boetes van 200 Zwitserse frank of 186 euro betalen. De eerste omdat hij afval dumpte, de tweede omdat hij zich afduwde van een auto.
Voor die laatste krijgt Van Aert ook 20 strafseconden en moet hij 4 punten inleveren in het sprint- en het bergklassement.
edit:
"Van Aert duwde zich af en gooide afval weg"
Wout van Aert, vandaag 3e in een bergetappe, moet twee boetes van 200 Zwitserse frank of 186 euro betalen. De eerste omdat hij afval dumpte, de tweede omdat hij zich afduwde van een auto.
Voor die laatste krijgt Van Aert ook 20 strafseconden en moet hij 4 punten inleveren in het sprint- en het bergklassement.
Ik probeer mij daar even een voorstelling van te maken: Er komt een of andere vent met een UCI papiertje die plotseling het bracket van de peperdure fiets van je kopman en aanstaand waarschijnlijke tourwinnaar op onprofessionele manier eruit gaat sleutelen. Daarbij zie je dat de fiets beschadigd wordt.
Ik kan mij best voorstellen dat je dan niet op de meest diplomatieke en genuanceerde manier reageert.
Ik kan mij best voorstellen dat je dan niet op de meest diplomatieke en genuanceerde manier reageert.
Afduwen aan de wagen of hangen aan de wagen? Wanneer is dat gebeurd, in welke fase? Aan wagen van de ploeg? Zijn daar beelden van? Blijkbaar weet jij meer hierover, of veronderstel je dit?Joseba schreef: ↑18 sep 2020 08:41 Wat ik vreemd vind is dat van Aert is beboet, punten- en tijdaftrek heeft gekregen voor hangen aan de auto maar wel gewoon in het dagklassement als derde blijft staan. Jan en alleman verbaasd dat hij plots terugkeert (nu weten we dus hoe) en vervolgens doodleuk het sprintje winnen. Bijzonder.
-
- Forum-lid
Neemt Van Aert vandaag toch gewoon wraak door de sprint te winnen
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Er wordt bekeken hoe Van Aert er voor staat qua fysiek en dan wordt besloten of hij vol voor de tijdrit mag gaan.
Ik zie het al voor me: Roglic - Dumoulin - van Aert in de top drie....
Ik zie het al voor me: Roglic - Dumoulin - van Aert in de top drie....
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Kunnen ze niet beter deze etappe vol voor de sprint gaan? Dit lijkt mij typisch een etappe om Bennett en Ewan los te rijden en met twee vingers in de neus te winnen.
Bizar dat een renner die derde wordt in de, door velen als koninginnenrit aangeduide etappe, nog moet gaan kiezen tussen een tijdrit en een sprint .
Bizar dat een renner die derde wordt in de, door velen als koninginnenrit aangeduide etappe, nog moet gaan kiezen tussen een tijdrit en een sprint .
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Bora rijdt zich suf voor Sagan, maar die legt het telkens af tegen Bennett..........
Mooie overwinning weer voor Kragh Andersen/Sunweb.
Mooie overwinning weer voor Kragh Andersen/Sunweb.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Weer Sunweb; het geblaat van Spekenbrink is vaak niet om aan te horen, maar de ploeg levert wel zeg. Knappe prestatie weer!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC