Veldrijden 2022-2023
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mathieu was gewoon de beste vandaag, super gereden. Als dit saai was weet ik het ook niet meer. De eerste 40 minuten was het één lange spurt.
Proficiat aan mathieu maar zeker ook aan wout.
Hopelijk blijft dat gezaag over die balkjes nu uit, hebben dus totaal geen rol gespeeld in de finale ( dank zij, na het lezen van de commentaren op dit forum, de smeekbedes van Arie aan zijn zoon omdaar toch niet het verschil in de finale te gaan maken?).
Proficiat aan mathieu maar zeker ook aan wout.
Hopelijk blijft dat gezaag over die balkjes nu uit, hebben dus totaal geen rol gespeeld in de finale ( dank zij, na het lezen van de commentaren op dit forum, de smeekbedes van Arie aan zijn zoon omdaar toch niet het verschil in de finale te gaan maken?).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ja, maar hij wordt verrast. Hij moest mijn inziens meteen vanuit de bocht gesprint hebben. Dan moest Mathieu zelf meteen een gat van een paar meter dichten.
Mooi interview van Matthieu wel. Ze beseffen echt wel dat ze elkaar naar een hoger niveau tillen.
Dat moest soms frustrerend zijn nu, maar later zullen ze wel beseffen wat ze aan eklaar hadden.
Mooi interview van Matthieu wel. Ze beseffen echt wel dat ze elkaar naar een hoger niveau tillen.
Dat moest soms frustrerend zijn nu, maar later zullen ze wel beseffen wat ze aan eklaar hadden.
Ze deden niks voor elkaar onder, maar het was tijdens de koers wel duidelijk dat vdPoel wat explosiever was. Geweldig afgemaakt, rustig gebleven, helemaal goed. Fijne zondag, Ajax wint weer, vdPoel wint weer, de orde is hersteld...
- Enzzo
- Forum-lid HC
Hoezo geen voordeel van de balkjes?! Vdp springt in de laatste ronde van 10 m achterstand naar naast Wout en kijkt ‘m een keer aan. Psychologische oorlogsvoering in aanloop naar de sprint
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Dan ook nog Belgen die denken dat een 51 tands bestaat. Het is geen beste dag voor België.