Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Knalt er lekker uit!
Less is bore
Op dit moment zeker nietmonsieurpinot schreef:heb jij gemiddeld genomen L/R 50/50?
Via ebay uit Italie laten komen met stuurpen en stuur erbij.havana schreef:Mooi frame DDX, waar heb je m besteld?
Nu rustig andere onderdelen uitzoeken en opbouwen.
Heb je een linkje? Zoek ook nog zoiets. En hoe groot ben je en welke maat besteld?hayes schreef:Een hele tijd over getwijfeld maar dan toch maar een fluo geel wintervestje besteld.
IN de donkere maanden vertrek ik naar en rij ik terug van het werk in het donker.
En ondanks 1 groot licht en twee knipperlichtjes naar m'n zin toch iet ste veel near collisions gehad de laatste jaren.
Het is er ééntje van onze Chinese vrienden btw...
Toch een fototje ontvangen van mijn vader aangezien het wel handig is om te kijken of alles heelhuids is aangekomen :DDX schreef: En ontopic wat ik heb aangeschaft: frame is vandaag aangekomen (trek emonda slr)
Voor foto nog enige tijd geduld, staat nu bij mijn ouders in de garage.
Direct naar hun laten sturen aangezien ik overdag nooit thuis ben, nu ik in het ziekenhuis lig helemaal handig
-
- Forum-lid HC
Ooeh, nice DDX. Lijkt een stuk mooier zo dan op de foto's via Google.
Zeker: https://nl.aliexpress.com/item/2013-Men ... 0.0.hjIur8DvanW schreef:Heb je een linkje? Zoek ook nog zoiets. En hoe groot ben je en welke maat besteld?hayes schreef:Een hele tijd over getwijfeld maar dan toch maar een fluo geel wintervestje besteld.
IN de donkere maanden vertrek ik naar en rij ik terug van het werk in het donker.
En ondanks 1 groot licht en twee knipperlichtjes naar m'n zin toch iet ste veel near collisions gehad de laatste jaren.
Ik ben 1m78 weeg zowat 81-84kg (ik schommel wat naargelang de seizoenen) en heb een XL genomen. Wel nog niet ontvangen dus 'k weet niet hoe accuraat ik gekozen heb.
CASTELLI Puro 2 Jersey LS Mirage.
XXL besteld, met 93 kilo en 182 cm lengte mooie pasvorm.
XXL besteld, met 93 kilo en 182 cm lengte mooie pasvorm.
Een DTswiss Axis 0.1, tweedehands voor de tacx(zwaar want weegt 1.2kg)met band specialized roubaix pro en casette
voor €20. Kon ik niet aan voorbij wegens bijna nieuwstaat. 2 zadels Sanmarco concor,een conus sleutel,chamois crème,winterhandschoenen, pulse oxy meter,achterlicht en kurken stuurlint
voor €20. Kon ik niet aan voorbij wegens bijna nieuwstaat. 2 zadels Sanmarco concor,een conus sleutel,chamois crème,winterhandschoenen, pulse oxy meter,achterlicht en kurken stuurlint
Dank!hayes schreef:Zeker: https://nl.aliexpress.com/item/2013-Men ... 0.0.hjIur8DvanW schreef:Heb je een linkje? Zoek ook nog zoiets. En hoe groot ben je en welke maat besteld?hayes schreef:Een hele tijd over getwijfeld maar dan toch maar een fluo geel wintervestje besteld.
Ik ben 1m78 weeg zowat 81-84kg (ik schommel wat naargelang de seizoenen) en heb een XL genomen. Wel nog niet ontvangen dus 'k weet niet hoe accuraat ik gekozen heb.