Cervélo
-
- Forum-lid HC
Hij is allang klaar!
Ace1978 schreef:Ok ok, het is niet echt fotoweer maar toch even wat geschoten! Hier mijn enige tijd geleden aangeschafte S1 en de kersverse R3SL.
Kan je de wielen van de ene fiets eens op de andere zetten en vice versa? Volgens mij vind ik dat mooier...
-
- Forum-lid HC
Fraai, blijft altijd lastig met wielen, rood op stickers, die nergens in de kleurstelling van de fiets terug komen!
De wielen trekken op deze manier direct de aandacht, dat is jammer.
Dat heeft deze fiets niet nodig, met een paar stickerloze wielen zou de fiets meer tot zijn recht komen.
Tip: steek de Fulcrum's in de S1.
Koop een paar stickerloze kuipertjes voor de R3SL!!
De wielen trekken op deze manier direct de aandacht, dat is jammer.
Dat heeft deze fiets niet nodig, met een paar stickerloze wielen zou de fiets meer tot zijn recht komen.
Tip: steek de Fulcrum's in de S1.
Koop een paar stickerloze kuipertjes voor de R3SL!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Prachtige fiets Ace! Een uitstervend type:p wees er zuinig mee
Maar om die wielen nu te wisselen met een stel Kuiper. Niks ten nadele van Kuiper maar deze wielen staan daar wel boven.
Als de stickers er makkelijk af gaan dan zou ik ervoor kiezen om stickers te laten maken met alleen de letters dus zonder het rode, dan staat het al beter denk ik en kun je mooi de fulcrum wielen houden.
Maar om die wielen nu te wisselen met een stel Kuiper. Niks ten nadele van Kuiper maar deze wielen staan daar wel boven.
Als de stickers er makkelijk af gaan dan zou ik ervoor kiezen om stickers te laten maken met alleen de letters dus zonder het rode, dan staat het al beter denk ik en kun je mooi de fulcrum wielen houden.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid HC
Ik zou ze zo laten, verkopen ze straks makkelijker