Daar is hier ook al over gediscussieerd aan de hand van een aantal publicaties over de onderzoeksopzet van de farmaceuten. Ouderen en zieken waren geen onderdeel van de groepen die deelnamen aan het onderzoek. Dat roept het vraagstuk over externe validiteit van het onderzoek op. Mogelijk is dit daar een voorbeeld van. Wel vreemd dat het (zover ik weet) alleen in Zweden is gemeld.
Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
Ja maar toen die discussie liep was er nog niemand er aan dood gegaan.
Als MSM nu zou berichten dat het vaccin dodelijk is. Dan zou niemand zich meer durven laten vaccineren. (Bij wijze van)
Zeker de mensen die al als kwetsbaar worden beschouwd werd min of meer beloofd dat dit hun veilige haven zou worden.
Als MSM nu zou berichten dat het vaccin dodelijk is. Dan zou niemand zich meer durven laten vaccineren. (Bij wijze van)
Zeker de mensen die al als kwetsbaar worden beschouwd werd min of meer beloofd dat dit hun veilige haven zou worden.
@Joseba
Weet je, het maakt mij persoonlijk helemaal niet zoveel uit. Heb er 0,0 last van.
Geen school gaande kinderen meer (hoewel dat ook geen probleem zou zijn geweest) de bouw (waar ik zo nu en dan nog werk) werkt (mannetje aan mannetje) gewoon door als voor maart 2020 kan alles (sporten) doen waar ik zin in hebt dus ik heb niets te klagen.
Sterker nog ik zeg altijd tegen iedereen dat ik de laatste ben in Nederland die mag klagen en dat meen ik ook.
Het gaat meer van hoe het allemaal gaat, het gaat om vrijheid, hoe makkelijk mensen die inleveren zonder slag of stoot. het gaat om (aangeprate) angst hoe snel mensen daar vatbaar voor zijn, het gaat om zwalkend beleid. het gaat om de zogenaamde experts nee joh niets aan het handje gewoon iedereen ( waarom in godsnaam meteen iedereen vaccineren als je jong bent) meteen vaccineren, o wacht ja maaaar de 80+ misschien toch weer niet want.... enz enz.
Weet je, het maakt mij persoonlijk helemaal niet zoveel uit. Heb er 0,0 last van.
Geen school gaande kinderen meer (hoewel dat ook geen probleem zou zijn geweest) de bouw (waar ik zo nu en dan nog werk) werkt (mannetje aan mannetje) gewoon door als voor maart 2020 kan alles (sporten) doen waar ik zin in hebt dus ik heb niets te klagen.
Sterker nog ik zeg altijd tegen iedereen dat ik de laatste ben in Nederland die mag klagen en dat meen ik ook.
Het gaat meer van hoe het allemaal gaat, het gaat om vrijheid, hoe makkelijk mensen die inleveren zonder slag of stoot. het gaat om (aangeprate) angst hoe snel mensen daar vatbaar voor zijn, het gaat om zwalkend beleid. het gaat om de zogenaamde experts nee joh niets aan het handje gewoon iedereen ( waarom in godsnaam meteen iedereen vaccineren als je jong bent) meteen vaccineren, o wacht ja maaaar de 80+ misschien toch weer niet want.... enz enz.
Zo mee eens. Hoe leeg ben je als je alleen je persoonlijke situatie laat meewegen in je mening?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dit speelt in Noorwegen.. in België trouwens ook iemand overleden.Joseba schreef: ↑17 jan 2021 19:54Daar is hier ook al over gediscussieerd aan de hand van een aantal publicaties over de onderzoeksopzet van de farmaceuten. Ouderen en zieken waren geen onderdeel van de groepen die deelnamen aan het onderzoek. Dat roept het vraagstuk over externe validiteit van het onderzoek op. Mogelijk is dit daar een voorbeeld van. Wel vreemd dat het (zover ik weet) alleen in Zweden is gemeld.
Dat je het nog zo weinig hoort lijkt me vrij logisch... dit word (voorlopig) gewoon onder de pet gehouden.
Niet heel erg onder de pet toch? Stond gewoon in alle media.
Meer God die een morbide gevoel van humor heeft door de kwetsbaren waar iedereen nu zijn of haar vrijheid voor mag inleveren omlegt met dat middel dat iedereen die vrijheid weer terug moet geven.
(niet dat ik gelovig ben, maar toch)
Meer God die een morbide gevoel van humor heeft door de kwetsbaren waar iedereen nu zijn of haar vrijheid voor mag inleveren omlegt met dat middel dat iedereen die vrijheid weer terug moet geven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Dan verschillen we niet zoveel van mening denk ik. Ben het ook lang niet altijd eens met beleidskeuzes en frons mijn wenkbrauwen ook regelmatig. Ik verbaas me over het brede draagvlak dat er is voor alle maatregelen. En het door laten wegen van vooral je eigen situatie is eveneens waar ik me (zeker ook hier) behoorlijk aan irriteer. Maar als dat zo is dan mag ik niet meer teveel op de man spelen heb ik begrepen. Het feit dat ik probeer me niet op te winden over dingen die ik slecht kan beïnvloeden en me richt op dingen waar dat wel zo is, wil niet zeggen dat het me niet interesseert of dat ik het mee eens ben. Denk dat we ons er allemaal op onze eigen manier doorheen manoeuvreren.mao schreef: ↑17 jan 2021 20:03 @Joseba
Ik denk dat veel landen nu vooral mensen uit de zorg vaccineren en dat de oudjes nog even moeten wachten.
Dan is er natuurlijk weinig tot geen data over de risico's van vaccinatie bij ouderen.
Dan is er natuurlijk weinig tot geen data over de risico's van vaccinatie bij ouderen.
Laatst gewijzigd door NicoNB op 17 jan 2021 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Eerlijk gezegd zal het me een rotzorg zijn dat er wat aan doodgaat.
Des te meer reden om de oudjes voorlopig maar over te slaan.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Nouja zolang de rijksvoorlichtingsdienst er geen persbericht over naar buiten stuurt valt het onder het kopje complotdenken53x11 schreef: ↑17 jan 2021 20:16 Niet heel erg onder de pet toch? Stond gewoon in alle media.
Ik had het er al eerder over in deze discussie dat ouderen zonder zelfbeschikking een spuit zouden krijgen.. toen werd er geroepen... daar beslist de familie dan over...
Nou lekker dan...
Kinderen van het Azc gaan gewoon naar school iedere dag per touringcar.daniel1975 schreef: ↑17 jan 2021 19:38 In elk geval alle scholen blijven gesloten. Geen enkele poging om te kijken wat wel kan....
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.