Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
wasbeer2006
18 jan 2021 11:31
Jans schreef: ↑18 jan 2021 10:49
Ja, en dat soort mensen zorgen er voor dat je nog heel lang kunt blijven zeuren over alle maatregelen. Het is naar wat je grappig vindt.
Beetje humor is wel belangrijk hoor jans. Moet niet te serieus worden allemaal.
Maar even dit ga je krijgen. Jeugd die denkt, dan blijf ik wel slapen en ik snap ze wel.
Als wij met over het algemeen meer levenservaring al heel erg twijfelen en ons beginnen te vervelen.
dan zijn we hier op het forum over het algemeen ook een een stel rare loners die 6 uur op een fiets gaan zitten voor plezier en zelf wij hebben er onderhand genoeg van, stel je eens voor als we sociaal zouden zijn
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
18 jan 2021 11:56
Jammer genoeg zie ik bij velen weinig terug van levenservaring.
Ik vind het zo vreemd dat velen wel beslissen aan welke regels ze zich gaan houden. In dat kader zou ik bedenken dat het ook moet lukken om met 4 stel ouders af te spreken de kinderen van thuisonderwijs te voorzien.
-
el_loco
- Forum-lid
el_loco
18 jan 2021 12:08
wasbeer2006 schreef: ↑18 jan 2021 11:31
Ja, en dat soort mensen zorgen er voor dat je nog heel lang kunt blijven zeuren over alle maatregelen. Het is naar wat je grappig vindt.
Beetje humor is wel belangrijk hoor jans. Moet niet te serieus worden allemaal.
Maar even dit ga je krijgen. Jeugd die denkt, dan blijf ik wel slapen en ik snap ze wel.
Als wij met over het algemeen meer levenservaring al heel erg twijfelen en ons beginnen te vervelen.
dan zijn we hier op het forum over het algemeen ook een een stel rare loners die 6 uur op een fiets gaan zitten voor plezier en zelf wij hebben er onderhand genoeg van, stel je eens voor als we sociaal zouden zijn
Hier moet ik je wel gelijk geven. Ik ben iemand die prima zonder veel sociale contacten kan en doorgaans mezelf prima vermaak, maar de gein is er wel zo`n beetje af. Was blij dat de kerstvakantie voorbij was en de weekenden zijn ook stomvervelend. Zeker zoals dit weekend zonder veldrijden op tv.
Dat het koekje bij de koffie op zaterdag zowat het hoogtepunt van het weekend was. Gelukkig wint Ajax nog, al was het kantje boord...
Ben het gediscussieer ook helemaal zat btw. Iedereen weet het toch beter. Ik ga maar gewoon ff anderhalve maand in winterslaap ofzo, misschien helpt dat.
-
mao
- Forum-lid HC
mao
18 jan 2021 12:35
Je had hem nog tegoed van me,
naar? wat je grappig vindt.
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
18 jan 2021 12:46
Bedankt, ik ga hem veranderen
-
Jans
- Forum-lid HC
Jans
18 jan 2021 12:50
Je kunt in Nederland gewoon naar buiten, dus.. ga dan ook lekker.
(In Frankrijk ook, dus voeg ik daad bij woord)
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
18 jan 2021 13:12
Wat een kolder, dit was de situatie in bijv Spanje vorig voorjaar, ik Nederland hoeft bijna niemand binnen te zitten de afgelopen 2 maanden, enige uitzondering is quarantaine of isolatie. Je mag ook gewoon je sociale contacten onderhouden, enkel met de hele vrienden groep samen komen mag niet meer, dan moet je 1e met de groep toetreden tot een zwarte kousen kerk.
Overigens voor diegene die graag wat anders willen stemmen in maart, ja21 heeft z'n programma gepresenteerd. Voor mij zijn er een aantal hele grote struikelpunten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
MarkVeenstra
- Forum-lid HC
MarkVeenstra
18 jan 2021 13:13
Een gevangenisstraf is een straf.., what's in a name toch
Is deze lockdown dan ook een straf? uiteraard, *vingertje wijzend* voor al die mensen die zich een keertje niet aan de regeltjes hielden, want het is "ons" / " hun" schuld dat we nu in die lockdown zitten.
Maarja, aangezien we ook gevangenisstraffen uitdelen, is de lockdown nu ook prima te verantwoorden toch?
[/sarcasme uit]
Maar het is natuurlijk wel een reden waarom de straffen in Nederland zo "lafjes" zijn, omdat hier algemeen de tendens is dat het beter is om mensen te verbeteren, dan ze verder de kop in te drukken in een gevangenis.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
-
RVV
- Forum-lid
RVV
18 jan 2021 13:22
Don’t shoot the Messenger..
-
SiO2
- Forum-lid
SiO2
18 jan 2021 13:23
De reden dat ze de scholen echt zsm weer moeten openen is niet omdat het voor mij als werkende ouder wat lastiger is, dat schaar ik onder klein ongemak, maar o.a. hierom:
https://www.ad.nl/tiel/meer-kinderen-in ... ~a339c4f6/
Het belang van kinderen wordt volledig genegeerd!