Canyon
- AmigoDeBirillo
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door AmigoDeBirillo op 25 jul 2015 08:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- arnoudrace
- Forum-lid
Eens andere banden ah proberen. Bevallen goed! Staan ook niet verkeerd toch?
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Gisteren is dan eindelijk de Aeroad CF SLX 8.0 in maatje XL geleverd!
Topfiets, zelf ophalen is leuker, frame, stuur en zadelpen waren redelijk vet her en der, di2 is een leuke gadget, fiets ziet er extreem sinister uit, 23mm voorband, 25mm achterband, de Garminhouder voor de aero-cockpit past heel erg goed en de Garmin klikt erg goed vast, stuur is smal maar dat schijnt de nieuwe hype te zijn :+
Kortom, tevreden met het resultaat! Nu de sensoren, d-fly unit, andere crank en magneetjes bevestigen cq monteren.
De komende dagen dus lekker langzaam doen en vooral niet teveel inspannen :+
Topfiets, zelf ophalen is leuker, frame, stuur en zadelpen waren redelijk vet her en der, di2 is een leuke gadget, fiets ziet er extreem sinister uit, 23mm voorband, 25mm achterband, de Garminhouder voor de aero-cockpit past heel erg goed en de Garmin klikt erg goed vast, stuur is smal maar dat schijnt de nieuwe hype te zijn :+
Kortom, tevreden met het resultaat! Nu de sensoren, d-fly unit, andere crank en magneetjes bevestigen cq monteren.
De komende dagen dus lekker langzaam doen en vooral niet teveel inspannen :+
Proficiat met je fiets
Let je wel even op : bij mij trilde de garmin al los. Geen prob, de vijsjes van de insert, dus dat "rondje" waar je de garmin in draait zaten wss te los. Met de aerohouder is tot hier toe niks mee
k Geef het gewoon effe mee
Let je wel even op : bij mij trilde de garmin al los. Geen prob, de vijsjes van de insert, dus dat "rondje" waar je de garmin in draait zaten wss te los. Met de aerohouder is tot hier toe niks mee
Sworks Venge
Thanks voor de tip!!brekson schreef:Proficiat met je fiets
Ik zal er even wat iets-moeilijker-los-loctite tussen doen. Al heb ik m al wel verplaatst, ik heb een 810 namelijk
- Supergrover
- Forum-lid HC
Ploegenpresentatie 2 juli 2015
Vandaag dan eindelijk de mail ontvangen waar ik lang naar heb uitgekeken: "Je iDEAL betalingslink".
Top! Dit betekent volgens mij dat m'n fiets in ieder geval binnen is, en verzonden kan worden zodra mijn betaling is ontvangen. Richtig?
Gaat voor mij om een Aeroad CF SLX 7.0 Di2, besteld op 13 maart.
Top! Dit betekent volgens mij dat m'n fiets in ieder geval binnen is, en verzonden kan worden zodra mijn betaling is ontvangen. Richtig?
Gaat voor mij om een Aeroad CF SLX 7.0 Di2, besteld op 13 maart.
Canyon Aeroad 8.0 Di2
Cannondale CAADX
Cannondale CAADX