Mart Smeets
Waarom geven we deze man zoveel aandacht?
Laat 'm toch lekker gaan, ben allang blij.
Als 't om avond programma's gaat betreffende de Tour vind ik Vive le Velo van Carl Vannieuwkerke kwalitatief beter.
Misschien haalt hij voor ons minder bekende gasten binnen, maar zijn interview technieken zijn meer van deze tijd wat het programma boeiender maakt en gelukkig toont Carl meer respect voor zijn gasten. Immers, hoe vaak liet Mart Smeets vorig jaar zijn gasten niet uitpraten in de Avondetappe? Ik was na een week de tel kwijt.
Laat 'm toch lekker gaan, ben allang blij.
Als 't om avond programma's gaat betreffende de Tour vind ik Vive le Velo van Carl Vannieuwkerke kwalitatief beter.
Misschien haalt hij voor ons minder bekende gasten binnen, maar zijn interview technieken zijn meer van deze tijd wat het programma boeiender maakt en gelukkig toont Carl meer respect voor zijn gasten. Immers, hoe vaak liet Mart Smeets vorig jaar zijn gasten niet uitpraten in de Avondetappe? Ik was na een week de tel kwijt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Tja ik luister ook graag naar achtergrond verhalen. Maar als Smeets dan gaat vertellen dan Armstrong links kortere crank heeft gemonteerd dan rechts omdat er meer bochten naar links waren... Als je ooit op de fiets gezeten hebt maak je dat soort opmerkingen niet.mima schreef:Boeiend dit forum.... en terecht. Ik kijk en luister graag naar Mart Smeets. Heb geen idee of het allemaal klopt maar vind de achtergrondverhalen leuk om te horen, om het op waarheid te controleren moet ik waarschijnlijk net als Smeets 20+ tour de france van dichtbij meemaken. Vraag me dan wel af of je, zoals in dit Topic gesteld, je niet weet wat er zich in die wereld afspeelt.
Haha, die was me in het rijtje smeets-blunders nog niet opgevallen..amclassic-fan schreef:Tja ik luister ook graag naar achtergrond verhalen. Maar als Smeets dan gaat vertellen dan Armstrong links kortere crank heeft gemonteerd dan rechts omdat er meer bochten naar links waren... Als je ooit op de fiets gezeten hebt maak je dat soort opmerkingen niet.
Het is goed geweest zo met die man, we hebben hem miljonair gemaakt met onze belastingcenten, nu wordt het wel weer eens tijd voor vers bloed
Ja, dan kunnen de vampieren weer te keer gaan. Ik ontving zojuist het volgende:Mr_T schreef:Haha, die was me in het rijtje smeets-blunders nog niet opgevallen..amclassic-fan schreef:Tja ik luister ook graag naar achtergrond verhalen. Maar als Smeets dan gaat vertellen dan Armstrong links kortere crank heeft gemonteerd dan rechts omdat er meer bochten naar links waren... Als je ooit op de fiets gezeten hebt maak je dat soort opmerkingen niet.
Het is goed geweest zo met die man, we hebben hem miljonair gemaakt met onze belastingcenten, nu wordt het wel weer eens tijd voor vers bloed
http://www.speld.nl/2011/07/01/mart-sme ... o-gebruik/" onclick="window.open(this.href);return false;
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
Dat komt om dat Olav wel erg belvogen en enthousiast is .. Mart lijkt erbij te zitten alsof ie daar verplicht zit, zoutloos, kort van stof. Daar krijg ik geen wieler gevoel van .thelemon schreef: Ik zie ook al jaren dat Olav Mol (Formule 1) zo vaak dingen mist die iedereen op tv kan zien of dat hij het compleet bij het verkeerde eind heeft, maar hij heeft een mening en laat je als kijker een beetje meevoelen in de emotie en beleving. Die foutjes vergeef ik hem, ik heb zelf ook ogen, dus mis ik alsnog niets.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
En zo lang Smeets op de buis mag gaat ie gewoon door met 't maken van enorme blunders... Gisteren zitten verkondigen dat een renner met z'n mond dicht hoort te rijden, omdat je anders in je mond gestoken kan worden... Elijzen trok 't toch maar een beetje in twijfel.Mr_T schreef:Haha, die was me in het rijtje smeets-blunders nog niet opgevallen..amclassic-fan schreef:Tja ik luister ook graag naar achtergrond verhalen. Maar als Smeets dan gaat vertellen dan Armstrong links kortere crank heeft gemonteerd dan rechts omdat er meer bochten naar links waren... Als je ooit op de fiets gezeten hebt maak je dat soort opmerkingen niet.
In de aankondiging van het programma vertelde Mart Nederland weer dat we Elijzen niet kennen.
Beetje van het onderwerk af misschien, maar ik heb dit verhaal ook eens gehoord. Ik dacht al: "Wat een raar verhaal...", maar ik heb het eigenlijk nooit uitgezocht. Klopt er van dit verhaal nu helemaal niets en heeft Armstrong nooit gefietst met een kortere crank aan één zijde, of heeft Armstrong een korter linkerbeen of iets dergelijks....Maar als Smeets dan gaat vertellen dan Armstrong links kortere crank heeft gemonteerd dan rechts omdat er meer bochten naar links waren...
Ik kan het ook niet zo snel vinden met Google, dus weten jullie hoe het dan wel zit?
Alvast bedankt!
Gisteren heb ik het 10 minuten volgehouden. Weer aardig wat fouten... Wordt er een lijstje met 10-12 namen getoond met de eerste zoveel en de prominenten, wijst hij er op hoeveel Engelstaligen er wel niet in dat lijstje staan.. Ik zag er maar 2 of 3. Blijkbaar heeft hij nu in zijn hoofd dat het niet meer Spanje, Italie of Frankrijk is, maar dat het wielrennen nu UK, USA, Australie is :-Samclassic-fan schreef:En zo lang Smeets op de buis mag gaat ie gewoon door met 't maken van enorme blunders... Gisteren zitten verkondigen dat een renner met z'n mond dicht hoort te rijden, omdat je anders in je mond gestoken kan worden... Elijzen trok 't toch maar een beetje in twijfel.
In de aankondiging van het programma vertelde Mart Nederland weer dat we Elijzen niet kennen.
Maar goed, los daarvan, Waterreus en Paul de Leeuw aan tafel.. Tja, dan haak ik toch snel af, gaat helemaal nergens over dan. De Belg blijft toch het beste programma maken.
"We", dat zijn die miljoenen Nederlanders die nooit aandacht voor wielrennen hebben maar wel naar de Tour kijken. En ja, die kennen Elijzen inderdaad niet. Wat denk je nou, dat de NOS dat programma enkel maakt voor de "echte" wielerfanaten?amclassic-fan schreef:In de aankondiging van het programma vertelde Mart Nederland weer dat we Elijzen niet kennen.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Een van Marts eerste vragen gister was of iemand toevallig wel eens van Thor Hushovd gehoord had.... Elijzen zet grote ogen op, Waterreus zie je kijken van wtf is dit voor een vraag en Paul de Leeuw heeft idd geen idee wie dat is.. nou ja, moest wel lachen eigenlijk
In de de avondetappe is Mart (doorgaans) wel te pruimen op zich, maar ik ben blij dat het tijdperk Smeets eindelijk ten einde loopt..
In de de avondetappe is Mart (doorgaans) wel te pruimen op zich, maar ik ben blij dat het tijdperk Smeets eindelijk ten einde loopt..
- jeroenkuiper
- Forum-lid
ik begrijp niet dat de avondetappe tour du jour verslaag qua kijkcijfers...
gisteren ook weer, wat een gasten zeg... Paul de leeuw, kom op die vent weet niet eens waar het ventiel op een band zit.... verschrikkelijk en wat is dat met die vaste gast waterreus? wilde er geen echte ervaringskenner komen of is dit makkelijk scoren voor de smeet omdat hij nu tov zijn gasten erg hoog scoort op het gebied van fietskennis..
ik heb een hekel gekregen aan smeets de afgelopen jaren, deze man wil zichzelf alleen maar horen praten, hoop dat er volgend jaar een mooie vervanger voor terug gaat komen, dit jaar kijk ik zowieso naar RTL7 want bezoekers/vaste panel daar met jakobs oa is tenminste ECHT nog wel eens lachwekkend en grappig ipv EEN ERVAREN presentator die zichzelf erg leuk vind en de kijkende supporters een beetje de gek aansteekt en zo denkt te scoren...
//edit Daniel: beetje fatsoen mag best wel.
gisteren ook weer, wat een gasten zeg... Paul de leeuw, kom op die vent weet niet eens waar het ventiel op een band zit.... verschrikkelijk en wat is dat met die vaste gast waterreus? wilde er geen echte ervaringskenner komen of is dit makkelijk scoren voor de smeet omdat hij nu tov zijn gasten erg hoog scoort op het gebied van fietskennis..
ik heb een hekel gekregen aan smeets de afgelopen jaren, deze man wil zichzelf alleen maar horen praten, hoop dat er volgend jaar een mooie vervanger voor terug gaat komen, dit jaar kijk ik zowieso naar RTL7 want bezoekers/vaste panel daar met jakobs oa is tenminste ECHT nog wel eens lachwekkend en grappig ipv EEN ERVAREN presentator die zichzelf erg leuk vind en de kijkende supporters een beetje de gek aansteekt en zo denkt te scoren...
//edit Daniel: beetje fatsoen mag best wel.