iemand al de Garmin edge 705??
-
- Forum-lid
verlichting aan laten staan gaat ten kosten van je batterij, dan blijf je opladen
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
[quote="Floepert99"]Je kunt alle .gpx bestanden in mapsource samenvoegen (in een gdb. file) en vervolgens met GPsies converteren naar 1 .gpx file, werkt prima.[/quote] Toch een beetje omslachtig via GPSies - waarom niet met save as ... in mapsource?
Heb net even zo'n gpx op de Edge gezet en gekeken of ik de routes kan inladen.
Het lijkt goed te werken idd.
[quote="de monsternaar"]verlichting aan laten staan gaat ten kosten van je batterij, dan blijf je opladen [/quote]
Ik heb laatst 7½ uur gefietst met 80% verlichting aan
Ik heb laatst 7½ uur gefietst met 80% verlichting aan
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
[quote="yugor"][quote="Floepert99"]Je kunt alle .gpx bestanden in mapsource samenvoegen (in een gdb. file) en vervolgens met GPsies converteren naar 1 .gpx file, werkt prima.[/quote] Toch een beetje omslachtig via GPSies - waarom niet met save as ... in mapsource?
[/quote]
Als er iets omslachtig is, dan is het de software van Garmin wel.
[/quote]
Als er iets omslachtig is, dan is het de software van Garmin wel.
I Am SpeCiAliZed
-
- Forum-lid
Mensen,
Klein vraagje over de Edge 705. Bij het rijden van een route geeft de edge een veel te lage tijd aan voor de "afstand tot bestemming". Lijkt op de tijd die een auto erover zou doen denk. Heb de instellingen/routering wel op de fiets-optie gezet. Iemand enig idee wat ik moet doen om deze tijd ongeveer kloppend te krijgen?
Groet
Klein vraagje over de Edge 705. Bij het rijden van een route geeft de edge een veel te lage tijd aan voor de "afstand tot bestemming". Lijkt op de tijd die een auto erover zou doen denk. Heb de instellingen/routering wel op de fiets-optie gezet. Iemand enig idee wat ik moet doen om deze tijd ongeveer kloppend te krijgen?
Groet
-
- Forum-lid
[quote="Roeieber"]
[quote="yugor"][quote="Floepert99"]Je kunt alle .gpx bestanden in mapsource samenvoegen (in een gdb. file) en vervolgens met GPsies converteren naar 1 .gpx file, werkt prima.[/quote] Toch een beetje omslachtig via GPSies - waarom niet met save as ... in mapsource?
[/quote]
Als er iets omslachtig is, dan is het de software van Garmin wel.[/quote]
:p In Mapsource als een .gpx opslaan, gaat op de een of andere manier niet lekker...
[/quote]
Als er iets omslachtig is, dan is het de software van Garmin wel.[/quote]
:p In Mapsource als een .gpx opslaan, gaat op de een of andere manier niet lekker...
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="japie carbon"]Hij bedoeld denk ik dat de verlichting na een bepaalde tijd uit gaat. Dit kan ja zo instellen dat dit blijvend aan blijft.
Instellingen->scherm->tijdsduur schermverlichting[/quote]
Nee, ik bedoelde dat hij onthoud dat ik de schermverlichting standaard op bijv 60% wil hebben ipv helemaal donker.
Nee, ik bedoelde dat hij onthoud dat ik de schermverlichting standaard op bijv 60% wil hebben ipv helemaal donker.
Less is bore
[quote="Daniel1975"][quote="japie carbon"]Hij bedoeld denk ik dat de verlichting na een bepaalde tijd uit gaat. Dit kan ja zo instellen dat dit blijvend aan blijft.
Nee, ik bedoelde dat hij onthoud dat ik de schermverlichting standaard op bijv 60% wil hebben ipv helemaal donker.[/quote]
HenkV had geantwoord:"Daniel, het "uit" knopje kort indrukken => jouw laatste instelling verlichtingstand, 2* kort indrukken => 100% verlichting."
En dan nog bevestigen met het genotsknotsje. Maar dit had je misschien al ontdekt.
Nee, ik bedoelde dat hij onthoud dat ik de schermverlichting standaard op bijv 60% wil hebben ipv helemaal donker.[/quote]
HenkV had geantwoord:"Daniel, het "uit" knopje kort indrukken => jouw laatste instelling verlichtingstand, 2* kort indrukken => 100% verlichting."
En dan nog bevestigen met het genotsknotsje. Maar dit had je misschien al ontdekt.
-
- Forum-lid HC
1.Nee, ik bedoelde dat hij onthoud dat ik de schermverlichting standaard op bijv 60% wil hebben ipv helemaal donker.
Heb ik ook, volgens mij heb jij je 705 ook las ik op het MTB forum??????
IK ben er ook nog niet achter, na het uitzetten staat ie op nul %
Dan weer in het menu op 60 ofzo en na aan en uitzetten staat ie weer op nul%
2.
Dat samenvoegen met GPX bestanden. Dat wil ik ook jouw meerdere GPX bestanden inladen en dan een gdb bestand maken maar ik kan via mapsource niet meerdere GPX bestanden invoegen ook niet met windows verkenner.
Heb het apparaat nu een week en de fiets functies zijn echt heel mooi (behalve dat ik tempratuur mis), navigatie werkt ook niet slecht, maar die software das echt een aanfluiting. Ik raad sommige vrienden met mindere computer vingers het product dan ook echt niet aan.. de prijs is gezien de functies ook redelijk.
-Waarom is het TC niet een module in mapsource?? lijkt mij makkelijker
-Waarom moet je bestanden van TC naar Mapsource converteren??? dat moet toch met een paar regeltjes programmeren aan te passen zijn.
-De grafieken zijn niet echt duidelijke, wat dat betreft was de polar software een stuk beter.
-Waarom kan je de software niet op twee pc's werkernd krijgen, legaal! Nu vragen ze erom dat iedereen het op de illegale manier gaat doen. Ik denk dat ik niet de enige ben die thuis graag op de pc zit en de laptop meeneemt op vakantie.
Ipv die eenmalige tie-raps die hier op de foto's gebruikt zijn kun je denk ik ook heel goed klitteband raps gebruiken die heb je tegenwoordig in elke bouwmarkt hangen in verschillende soorten diktes en breedtes. Desgewenst op breedte te brengen met een hobbymes. Ook op de site van Conrad.nl kun je een hoop verschillende vinden met en zonder gordel(gesp)
Die klitteband raps zijn handig voor heel veel meer dingen trouwens.
Die klitteband raps zijn handig voor heel veel meer dingen trouwens.
-
- Forum-lid
weet iemand waarom de calorieën meter bij 10000 kJ stopt met door tellen
of is dit in te stellen???
als je uit gaat van dat 4,2 KJ maar 1 kilocalorie is dan ben je zo aan de 10000 KJ wat de carmin aan geeft helaas.
of is dit in te stellen???
als je uit gaat van dat 4,2 KJ maar 1 kilocalorie is dan ben je zo aan de 10000 KJ wat de carmin aan geeft helaas.
To be Old and Wise You must first be Young and Stupid
-
- Forum-lid
Sinds kort gaat mijn Garmin niet goed meer om met Koersen. Als ik op Koersen klik, vervolgens op een willekeurige koers en vervolgens op Kaart, krijg ik een lege kaart te zien met linksonder: 5m, no map. (na uitzoomen blijft de kaart leeg)
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
- De koersen hebben het voorheen altijd gedaan
- Ik heb volgende al zonder resultaat geprobeerd:
- apparaat gereset
- koersen gewist en vervolgens met TrainingCenter er weer in gezet
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
- De koersen hebben het voorheen altijd gedaan
- Ik heb volgende al zonder resultaat geprobeerd:
- apparaat gereset
- koersen gewist en vervolgens met TrainingCenter er weer in gezet