Vandaag gefietst in 2007?
vandaag geen fietsen maar schaatsen. Gruwelijk hard met m'n kop op het ijs terecht gekomen en met de ambulance naar het ziekenhuis. Naast 'n jaap van 3 cm op m'n hoofd, tjee wat kan dat bloeden zeg, en 5 hechtingen lijkt het verder mee te vallen (bij gebrek aan...). even 2 dagen wat rustiger dan normaal en dan kijk ik maar weer verder.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
Vandaag wel gereden met m'n vaste zondagochtendgroepje.
Maar ook stilgestaan: in t hele jaar rijden hebben we met zo'n 4 tot 12 man maar één lekke band gehad en vandaag vier !
Sterkte HenkV en k zou inderdaad ff rustig aan doen, wat minder (bloed)druk op n wond, dan heel t sneller, toch.
Maar ook stilgestaan: in t hele jaar rijden hebben we met zo'n 4 tot 12 man maar één lekke band gehad en vandaag vier !
Sterkte HenkV en k zou inderdaad ff rustig aan doen, wat minder (bloed)druk op n wond, dan heel t sneller, toch.
-
- Forum-lid
Ja, vandaag gefietst: samen met m'n zoon rondje langs de IJssel. Rotterdam-Capelle -Nieuwerkerk-Gouda-Krimpen-Rotterdam. 45km totaal.
-
- Forum-lid
Dat zijn geen goede berichten Henk. Gelukkig valt de schade uiteindelijk dus toch mee.
Ik was zelf vandaag iets te enthousiast met mtb'en. Lekker staan op de pedalen en doortrappen op een op het eerste gezicht vrij eenvoudig pad. Maar dat was buiten een in de modder verstopt opstakel gerekend. M'n voorwiel bleef daar hangen en toen lag ik dus plat op m'n smoel in de modder. Geen schade dus snel weer op de fiets en verder trappen. Je kunt dus maar beter in de modder vallen i.p.v. op het ijs.
Ik was zelf vandaag iets te enthousiast met mtb'en. Lekker staan op de pedalen en doortrappen op een op het eerste gezicht vrij eenvoudig pad. Maar dat was buiten een in de modder verstopt opstakel gerekend. M'n voorwiel bleef daar hangen en toen lag ik dus plat op m'n smoel in de modder. Geen schade dus snel weer op de fiets en verder trappen. Je kunt dus maar beter in de modder vallen i.p.v. op het ijs.
-
- Forum-lid
morgen rij ik samen met mijn vader het traditionele eindejaars rit naar familie in mijnsheerenland.
dus morgen de laatste 37 KM van het jaar.
terug gelukkig met de auto.
en henkV succses met je herstel.
dus morgen de laatste 37 KM van het jaar.
terug gelukkig met de auto.
en henkV succses met je herstel.
groeten joost boudewijns
Weer op de MTB in de onvolprezen bossen van Maasbree en Helden. Singletrack en niets anders. Alleen die kl*te crossmotoren rijden het pad naar de knoppen. Is de ondergrond heerlijk hard maken zij het weer los zand. Niet fijn maar toch heerlijk 40 km gereden. Morgen weer!!
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
Mocht je je vervelen. Ik heb al dagen de Top 2000 van RADIO 2 op staan. Ze streamen ook op de
RADIO 2 web site.
Mvg, Zorro[/quote]
Vandaag 146km gefietst, 75km tegen de wind in in Zeeland gebeukt en met hoge uitzondering de ipod afgestemd op de top 2000 op mijn oren gezet. Ondanks het gesuis van de tegenwind toch lekker kunnen luisteren, de uren vlogen voorbij.
HenkV beterschap gewenst en doe een paar dagen rustig aan.
RADIO 2 web site.
Mvg, Zorro[/quote]
Vandaag 146km gefietst, 75km tegen de wind in in Zeeland gebeukt en met hoge uitzondering de ipod afgestemd op de top 2000 op mijn oren gezet. Ondanks het gesuis van de tegenwind toch lekker kunnen luisteren, de uren vlogen voorbij.
HenkV beterschap gewenst en doe een paar dagen rustig aan.
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid HC
[quote="Peterj"]
... met hoge uitzondering de ipod afgestemd op de top 2000 op mijn oren gezet. [/quote]
Hoe doe je dit met je Ipod?
... met hoge uitzondering de ipod afgestemd op de top 2000 op mijn oren gezet. [/quote]
Hoe doe je dit met je Ipod?
What makes the boat go faster?
Laatste 70km van het jaar? Ik vrees van wel......vandaag wel nog een lekker ritje gedaan: Lanaken-Remersdaal-Aubel-Visé-Kanne-Lanaken. Tussen de buien door dat wel, maar met zo'n 8 graadjes goed te doen. Tuurlijk nog ff koffie gedaan bij schoonouders in Remersdaal.
Deze week toch nog zo'n 240km kunnen wegtrappen!
OEI HenkV. Spoedig herstel toegewenst!
Deze week toch nog zo'n 240km kunnen wegtrappen!
OEI HenkV. Spoedig herstel toegewenst!
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;