Vandaag gefietst in 2011
Net terug van DTC 'terug over de heuvelrug'. Leuke tocht en lekker druk, Vond het om 09u15 nog errug fris, maar werd allengs beter. Af en toe in groepjes gefietst, niet gestopt bij de stempelposten, had genoeg eten en drinken. Op vlak gaat het goed, klimmetjes kunnen beter.
129km op de teller in 4uur05 is 31.6 gem ben tevreden.
Volgende week met werk klimmetjes trainen rond de Posbank.
heeft iemand de gps track van de 130km?
heeft iemand de gps track van de 130km?
Topweer! Rondje gemaakt met eelcoz. Stond bijna geen wind. Precies 100 km
[quote="JuulH"]Vandaag weer weggeweest met goede vriend .Jeroen.
rondje holterberg is eruit gekomen. bij mij ging het niet echt lekker, heel veel last gehad van kramp ed. maar de snelheid zat er bij Jeroen zeker in!
Totaal zo'n 113km. heerlijk weer! [/quote]
Is dat uit en thuis vanuit Doetinchem?
Hoe fietsen jullie dit rondje? Ben eigenlijk best nieuwsgierig naar de route.
rondje holterberg is eruit gekomen. bij mij ging het niet echt lekker, heel veel last gehad van kramp ed. maar de snelheid zat er bij Jeroen zeker in!
Is dat uit en thuis vanuit Doetinchem?
Hoe fietsen jullie dit rondje? Ben eigenlijk best nieuwsgierig naar de route.
Na een weekje griep, vandaag maar weer eens op de fiets gestapt voor een rondje Nijmegen-Arnhem-Dieren-Zutphen en weer terug. Posbank maar links laten liggen (en op de terugweg rechts ). Heerlijk fietsweer idd. Iets meer dan 100 km. Aan mijn benen te voelen, eigenlijk toch iets teveel.
... más allá ...
[quote="raphaël"]Net terug van DTC 'terug over de heuvelrug'. Leuke tocht en lekker druk, Vond het om 09u15 nog errug fris, maar werd allengs beter. Af en toe in groepjes gefietst, niet gestopt bij de stempelposten, had genoeg eten en drinken. Op vlak gaat het goed, klimmetjes kunnen beter.
heeft iemand de gps track van de 130km? [/quote]
Deze heb ik ook gereden. 29,5 kmh gemiddeld. De GPS ligt al in je postvak
Live fast; die young. mijn blog
[quote="havana"]Topweer! Rondje gemaakt met eelcoz. Stond bijna geen wind. Precies 100 km [/quote]
Incl. of excl. neurotisch rondje Noorderplantsoen?;)
Incl. of excl. neurotisch rondje Noorderplantsoen?;)
Was niet nodig, kwam PRECIES uit op 100 km
[quote="JuulH"]Vandaag weer weggeweest met goede vriend .Jeroen.
Bij mij ging het inderdaad wel lekker:D Weer genoten van het weer, de omgeving en de mooie auto's. Hopelijk morgen nog even een rondje doen.
Bij mij ging het inderdaad wel lekker:D Weer genoten van het weer, de omgeving en de mooie auto's. Hopelijk morgen nog even een rondje doen.
-
- Forum-lid
Precies een uur los gefietst na Gent-Wevelgem gisteren, zal 40km zijn geweest denk ik Oh nee, 26 zie ik op m'n teller.
[quote="rob74"][quote="raphaël"]Net terug van DTC 'terug over de heuvelrug'. Leuke tocht en lekker druk, Vond het om 09u15 nog errug fris, maar werd allengs beter. Af en toe in groepjes gefietst, niet gestopt bij de stempelposten, had genoeg eten en drinken. Op vlak gaat het goed, klimmetjes kunnen beter.
[/quote]
Wij hebben de 100 gedaan, vanuit huis vertrokken op de fiets 126 km gemiddeld 29,6 km/h. Wij hebben wel een paar pijltjes gemist en zijn in Veenendaal aan het dwalen geweest. We gaan er omdat het zulk lekker weer was maar vanuit dat het aan ons lag van die pijlen....
Het voelde in ieder geval prima, met goede moed op naar de Ronde van Vlaanderen
Weet iemand waar de foto's van de fotograaf die op de Amerongseberg stond te vinden zullen zijn?
[/quote]
Wij hebben de 100 gedaan, vanuit huis vertrokken op de fiets 126 km gemiddeld 29,6 km/h. Wij hebben wel een paar pijltjes gemist en zijn in Veenendaal aan het dwalen geweest. We gaan er omdat het zulk lekker weer was maar vanuit dat het aan ons lag van die pijlen....
Het voelde in ieder geval prima, met goede moed op naar de Ronde van Vlaanderen
Weet iemand waar de foto's van de fotograaf die op de Amerongseberg stond te vinden zullen zijn?
Ik ben vrijdag nog door 3 jongeren lastiggevallen. Deze probeerden mij ten val te brengen toen ik uit de tegenovergestelde richting aan kwam fietsen. Ik was echter redelijk kort aangebonden op dat moment en ben even omgekeerd. Ik heb toen vriendelijk gevraagd of ze niet goed snik waren en ik kreeg als motivatie voor hun gedrag "omdat alle wielrenners galbakken zijn. Als ik op de trekker zit, dan schreeuwen ze al van 4km ver". Praten hielp niet en toen heb ik met de Gemeentepolitie gebeld. Ik stond even in de wachtstand en de heren werden flink benauwd en hebben uiteindelijk hun excuses aangeboden. Ik neem aan dat ze al met bureau HALT bekend waren....
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido