Vandaag gezien...een korte broek
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het is 's middags even 12 graden, maar zodra de zon begint te zakken voel je het direct afkoelen. Ik rij gewoon met dunne handschoenen en overschoenen, omdat ik 't anders koud rij. En dus natuurlijk ook gewoon met beenstukken, een jersey en een bodywarmer.
Afgelopen zondag: lange broek, maar shirt kort. Ook 2x geheel kort. Overdag in de duinen was er toch een straffe wind, dus ze moeten het geweten hebben.
Zelf vond ik het standaard tenue, arm/been-stukken, korte dunne thermo, sleeveless windstopper en losse col een betere combi.
Zelf vond ik het standaard tenue, arm/been-stukken, korte dunne thermo, sleeveless windstopper en losse col een betere combi.
Specialized Allez Comp 2014 (Omega Pharma - Quick-Step) - Gazelle XR2 2010
- Ed_raket55
- Forum-lid
Voor mij is het nu voldoende om met castelli nanoflex arm en knie stukken te rijden. Verder craft zero cool en gabba. Hoef nu gelukkig geen lange broek en wind stopper te gebruiken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Ed_raket55
- Forum-lid
Vervelend niet maar ik vind een korte broek beter lekkerder zitten. Maar de knie stukken bedekken het meeste van mijn onderbeen wel. Tot op heden nog niet koud gehad, vroeger ook gevoetbald dan stond je ook met 4 graden op een koud en nat veld.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik moet er niet aan denken.