Quoten: Origineel geplaatst door menno op 23 December 2006
het nieuwe zadel de SLR Sella Italia van 135gr. model 2007.hij was net uit.
Wat precies is er nieuw aan? Mooie fiets, btw!
Pinarello
-
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24
Quoten: Origineel geplaatst door intersantos op 23 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door menno op 23 December 2006
het nieuwe zadel de SLR Sella Italia van 135gr. model 2007.hij was net uit.
Wat precies is er nieuw aan? Mooie fiets, btw!
als het goed is de witte kleur voor de 135gr. versie en de letters op het zadel zijn niet in het zwart maar in het zilver.wel heel mooi en ziet er wat luxer uit.
Quoten: Origineel geplaatst door menno op 23 December 2006
het nieuwe zadel de SLR Sella Italia van 135gr. model 2007.hij was net uit.
Wat precies is er nieuw aan? Mooie fiets, btw!
als het goed is de witte kleur voor de 135gr. versie en de letters op het zadel zijn niet in het zwart maar in het zilver.wel heel mooi en ziet er wat luxer uit.
Ik dacht eruit te zijn, had het helemaal bedacht, maar begin nu toch weer te twijfelen. Dit is hoe ik mijn nieuwe fiets in mijn hoofd had. Pina F4:13, met Campa Chorus en Fulcrum wielen.
Toch begin ik weer te twijfelen. Het Paris frame vind ik eigenlijk mooier. Maar ook weer duurder. Wat zijn voor jullie de voordelen van een Paris boven een F4:13? Of zeg je juist, ga voor de F4:13? Ben benieuwd naar jullie mening...
Toch begin ik weer te twijfelen. Het Paris frame vind ik eigenlijk mooier. Maar ook weer duurder. Wat zijn voor jullie de voordelen van een Paris boven een F4:13? Of zeg je juist, ga voor de F4:13? Ben benieuwd naar jullie mening...
Pina Paris FP Carbon
Hmmm, qua kleurstelling is hij natuurlijk af.
Blijft over of je het (prijs)verschil merkt tussen een Paris Carbon of een F4:13. Hoeveel kilometers maak je per jaar?
Het gewicht van de Paris is lichter dan die van de F4:13, 990 gram tegenover 1150 gram.
Carbon 46HM3K voor de Paris of 30HM3K voor de F4:13.
Beide frames zijn van hoge kwaliteit, ik heb de Paris Carbon FP gekozen nadat mijn Paris Alu FP gescheurd was. Super garantie trouwens!!
Succes met je beslissing, hoe dan ook de juiste PINARELLO
Blijft over of je het (prijs)verschil merkt tussen een Paris Carbon of een F4:13. Hoeveel kilometers maak je per jaar?
Het gewicht van de Paris is lichter dan die van de F4:13, 990 gram tegenover 1150 gram.
Carbon 46HM3K voor de Paris of 30HM3K voor de F4:13.
Beide frames zijn van hoge kwaliteit, ik heb de Paris Carbon FP gekozen nadat mijn Paris Alu FP gescheurd was. Super garantie trouwens!!
Succes met je beslissing, hoe dan ook de juiste PINARELLO
http://www.pimfoundation.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Quoten: Origineel geplaatst door Michiel op 29 December 2006
Ik dacht eruit te zijn, had het helemaal bedacht, maar begin nu toch weer te twijfelen. Dit is hoe ik mijn nieuwe fiets in mijn hoofd had. Pina F4:13, met Campa Chorus en Fulcrum wielen.
Toch begin ik weer te twijfelen. Het Paris frame vind ik eigenlijk mooier. Maar ook weer duurder. Wat zijn voor jullie de voordelen van een Paris boven een F4:13? Of zeg je juist, ga voor de F4:13? Ben benieuwd naar jullie mening...
Heb ook aan 't twijfelen geweest, maar ga toch voor de Paris.
Hoeveel moet je eigenlijk voor 4:13 frame en complete fiets neertellen ?
Greetzzz
Ik dacht eruit te zijn, had het helemaal bedacht, maar begin nu toch weer te twijfelen. Dit is hoe ik mijn nieuwe fiets in mijn hoofd had. Pina F4:13, met Campa Chorus en Fulcrum wielen.
Toch begin ik weer te twijfelen. Het Paris frame vind ik eigenlijk mooier. Maar ook weer duurder. Wat zijn voor jullie de voordelen van een Paris boven een F4:13? Of zeg je juist, ga voor de F4:13? Ben benieuwd naar jullie mening...
Heb ook aan 't twijfelen geweest, maar ga toch voor de Paris.
Hoeveel moet je eigenlijk voor 4:13 frame en complete fiets neertellen ?
Greetzzz
2fast4u
Quoten: Origineel geplaatst door Michiel op 29 December 2006
Ik dacht eruit te zijn, had het helemaal bedacht, maar begin nu toch weer te twijfelen. Dit is hoe ik mijn nieuwe fiets in mijn hoofd had. Pina F4:13, met Campa Chorus en Fulcrum wielen.
Toch begin ik weer te twijfelen. Het Paris frame vind ik eigenlijk mooier. Maar ook weer duurder. Wat zijn voor jullie de voordelen van een Paris boven een F4:13? Of zeg je juist, ga voor de F4:13? Ben benieuwd naar jullie mening...
Hoi ,
Qua gewicht zal het niet zoveel schelen, denk zo'n 200 to 300 gram. Vlgs. http://www.competitivecyclist.com zou het bijna 400 gram gewicht schelen.
Zelf heb ik een Paris Carbon , bevalt uitstekend, moet wel zeggen . kon het frame met 25 korting kopen dus was de keuze minder moeilijk. Persoonlijk vind ik de onderbuis van de Paris mooier, daar deze iets slanker is ( of minder grof dan de F4:13)
Ik denk dat je goed moet kijken naar je emotie ....en niet na drie maanden moet zeggen had ik maar......., want dan krijg je spijt.
Affin succes ...
Greetz Rene
Ik dacht eruit te zijn, had het helemaal bedacht, maar begin nu toch weer te twijfelen. Dit is hoe ik mijn nieuwe fiets in mijn hoofd had. Pina F4:13, met Campa Chorus en Fulcrum wielen.
Toch begin ik weer te twijfelen. Het Paris frame vind ik eigenlijk mooier. Maar ook weer duurder. Wat zijn voor jullie de voordelen van een Paris boven een F4:13? Of zeg je juist, ga voor de F4:13? Ben benieuwd naar jullie mening...
Hoi ,
Qua gewicht zal het niet zoveel schelen, denk zo'n 200 to 300 gram. Vlgs. http://www.competitivecyclist.com zou het bijna 400 gram gewicht schelen.
Zelf heb ik een Paris Carbon , bevalt uitstekend, moet wel zeggen . kon het frame met 25 korting kopen dus was de keuze minder moeilijk. Persoonlijk vind ik de onderbuis van de Paris mooier, daar deze iets slanker is ( of minder grof dan de F4:13)
Ik denk dat je goed moet kijken naar je emotie ....en niet na drie maanden moet zeggen had ik maar......., want dan krijg je spijt.
Affin succes ...
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Kijk eens op bovenstaand linkje , dan kom je bij copetitive cyclist.
http://www.competitivecyclist.com
Hier kijk je bij racefietsen , dan bij pinarello, en dan bij closeout frames...daar staat de pinarello Paris Alu tussen. Ga via de configurator / buy naar de lijst.
Nu kan je ingeven wat er allemaal op je fiets zit , en met de gewichten erbij.
Meestal is dit wel optimistisch , maar doe er ca 400 Gram bij en je zit in de goede richting. Mijn frame zou 990 gram wegen , echter met lak erop is het toch 1330.
Affin succes.
http://www.competitivecyclist.com
Hier kijk je bij racefietsen , dan bij pinarello, en dan bij closeout frames...daar staat de pinarello Paris Alu tussen. Ga via de configurator / buy naar de lijst.
Nu kan je ingeven wat er allemaal op je fiets zit , en met de gewichten erbij.
Meestal is dit wel optimistisch , maar doe er ca 400 Gram bij en je zit in de goede richting. Mijn frame zou 990 gram wegen , echter met lak erop is het toch 1330.
Affin succes.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Quote: Origineel geplaatst door Rene op 29 December 2006
Kijk eens op bovenstaand linkje , dan kom je bij copetitive cyclist.Mijn frame zou 990 gram wegen , echter met lak erop is het toch 1330.
Pinarello geeft altijd het gewicht, van het frame op zonder lak.
Kijk eens op bovenstaand linkje , dan kom je bij copetitive cyclist.Mijn frame zou 990 gram wegen , echter met lak erop is het toch 1330.
Pinarello geeft altijd het gewicht, van het frame op zonder lak.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 29 December 2006
En dan ook nog zo'n kleinste maat die ze leveren.
Fout, maat 54 altijd.
En dan ook nog zo'n kleinste maat die ze leveren.
Fout, maat 54 altijd.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)