is ook gebeurd, maar is niet zo duidelijk
grtz
toch bedankt voor de " bezorgdheid "
Droomfiets
Deze mag je gerust een droomfiets noemen:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Zou ie met al dat carbon ook blijven drijven als er net een rukwindje hem het water mee in zou nemen?
Verder inderdaad een superfiets!
Verder inderdaad een superfiets!
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 29 April 2007
Zou ie met al dat carbon ook blijven drijven als er net een rukwindje hem het water mee in zou nemen?
Een praktijktest dringt zich op!
Zou ie met al dat carbon ook blijven drijven als er net een rukwindje hem het water mee in zou nemen?
Een praktijktest dringt zich op!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 April 2007
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 29 April 2007
Zou ie met al dat carbon ook blijven drijven als er net een rukwindje hem het water mee in zou nemen?
Een praktijktest dringt zich op!
En hoeveel wielrenners zouden bij het zien van die test een hartstilstand krijgen?
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 29 April 2007
Zou ie met al dat carbon ook blijven drijven als er net een rukwindje hem het water mee in zou nemen?
Een praktijktest dringt zich op!
En hoeveel wielrenners zouden bij het zien van die test een hartstilstand krijgen?
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 April 2007Deze mag je gerust een droomfiets noemen:Natuurlijk mag je dit een droomfiets noemen, echter horen er wel Tune bidonhouders op ....deze zijn echt lelijk , maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn. ...Kzou deze look ruilen voor mijn fiets ...mits het mijn maat is. Grtz
Mod-edit: Aub geen foto's quoten! Het wordt er zo slecht leesbaar door.
Mod-edit: Aub geen foto's quoten! Het wordt er zo slecht leesbaar door.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Ik vind de onderste Spin het mooist. Al mogen ze 'r beiden wezen en is een dergelijke droomfiets de berijders (die ik beiden ken) echt gegund. De onderste is van iemand die ik goed ken en ik weet dat hij elk onderdeel zeer zorgvuldig gekozen heeft, en bv. heel goed weet waarom hij voor Record remmen kiest (ipv Zero Gravity), of de Deda stuurpen... Visueel maakt de setback zadelpen het ook een stukje fraaier.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 01 Mei 2007
Ik vind de onderste Spin het mooist. Al mogen ze 'r beiden wezen en is een dergelijke droomfiets de berijders (die ik beiden ken) echt gegund. De onderste is van iemand die ik goed ken en ik weet dat hij elk onderdeel zeer zorgvuldig gekozen heeft, en bv. heel goed weet waarom hij voor Record remmen kiest (ipv Zero Gravity), of de Deda stuurpen... Visueel maakt de setback zadelpen het ook een stukje fraaier.
een fiets die op een dergelijke manier is opgebouwd, is altijd schitterend om naar te kijken en om te bereiden. de keuzee voor de record remmen lijkt me 'eenvoudig' te beargumenteren. de keuze voor de Deda stuurpen kan ik echster alleen aan 'design/optische' argumenten toewijzen, qua gewicht/stijfheid zijn er'andere/betere' keuzes, waarom is er voor deze stuurpen gekozen?
btw, beide wel schitterende fietsen
Ik vind de onderste Spin het mooist. Al mogen ze 'r beiden wezen en is een dergelijke droomfiets de berijders (die ik beiden ken) echt gegund. De onderste is van iemand die ik goed ken en ik weet dat hij elk onderdeel zeer zorgvuldig gekozen heeft, en bv. heel goed weet waarom hij voor Record remmen kiest (ipv Zero Gravity), of de Deda stuurpen... Visueel maakt de setback zadelpen het ook een stukje fraaier.
een fiets die op een dergelijke manier is opgebouwd, is altijd schitterend om naar te kijken en om te bereiden. de keuzee voor de record remmen lijkt me 'eenvoudig' te beargumenteren. de keuze voor de Deda stuurpen kan ik echster alleen aan 'design/optische' argumenten toewijzen, qua gewicht/stijfheid zijn er'andere/betere' keuzes, waarom is er voor deze stuurpen gekozen?
btw, beide wel schitterende fietsen
-
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24