Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 30 mei 2005 18:45

Zaterdag gaan we ca 90 Km van de Ronde van Vlaanderen rijden met 9 van de 12 heuveltjes van de org. ronde, zal de ervaring met de compact zeker even melden .
De Opera Leonardo wordt dan ook voor mij liefst met Record afgemonteerd en dan met Bora of Hyperon wielen.....kan mijn werkfiets weg , en heb ik 2 deftige fietsjes. Helaas wil mijn vrouw daar nog niet aan , en ik heb haar nog wel een eigen naaikamertje beloofd...lol.
 
@ Rene: Ik herken iets! Mijn vrouw heeft ook een eigen naai- zeg maar ateliertje aan huis. Ze heeft een naaiclubje en dan wordt daar mooie maatkleding gefabriekt. Vaak gaan er ook wielerbroeken en shirts van onze jongens onder de lockmachine door vanwege de stretch-steek die nodig is met dat elastische materiaal. Dus, maak je belofte maar waar Rene! Als ze liever achter een naaimachine zit dan op een hard zadel, laar haar! Everybody happy!
Ben wel benieuwd hoe je ervaringen met die compact zijn. Hoe het schakelt b.v.
 
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 30 mei 2005 18:59

@ david: nog steeds een vet fietsje, en van deze kant ook wel een stukje mooier dan van de achterkant
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 30 mei 2005 19:14

Quoten: Origineel geplaatst door david op 30 Mei 2005

Haha Hans, nou die van jou (pag 9) mag er ook wezen hoor! Alleen hoe ziet de achterkant van jouw fiets er ookalweer uit?

Is die Bianchi met comsics van jouw,  jesus wat een fiets. Dat rijdt zichzelfs de cols op. Die Colnago met Firs ziet er anders ook niet slecht uit.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 30 mei 2005 19:30

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 30 Mei 2005


Zaterdag gaan we ca 90 Km van de Ronde van Vlaanderen rijden met 9 van de 12 heuveltjes van de org. ronde, zal de ervaring met de compact zeker even melden .
De Opera Leonardo wordt dan ook voor mij liefst met Record afgemonteerd en dan met Bora of Hyperon wielen.....kan mijn werkfiets weg , en heb ik 2 deftige fietsjes. Helaas wil mijn vrouw daar nog niet aan , en ik heb haar nog wel een eigen naaikamertje beloofd...lol.
 
@ Rene: Ik herken iets! Mijn vrouw heeft ook een eigen naai- zeg maar ateliertje aan huis. Ze heeft een naaiclubje en dan wordt daar mooie maatkleding gefabriekt. Vaak gaan er ook wielerbroeken en shirts van onze jongens onder de lockmachine door vanwege de stretch-steek die nodig is met dat elastische materiaal. Dus, maak je belofte maar waar Rene! Als ze liever achter een naaimachine zit dan op een hard zadel, laar haar! Everybody happy!
Ben wel benieuwd hoe je ervaringen met die compact zijn. Hoe het schakelt b.v.
 


Om hoe laat gaan jullie vertrekken? En Waar?Misschien kom ik dan eens goedendag zeggen.Ik woon 5km van Meerbeke.
TS

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 30 mei 2005 19:37

Quoten: Origineel geplaatst door david op 30 Mei 2005


Dit lijkt er meer op!

Dat was de moeite meer dan waard! Een prachtige fiets!

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6370
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 30 mei 2005 22:50

Quoten: Origineel geplaatst door TS-Biker op 30 Mei 2005


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 30 Mei 2005


Zaterdag gaan we ca 90 Km van de Ronde van Vlaanderen rijden met 9 van de 12 heuveltjes van de org. ronde, zal de ervaring met de compact zeker even melden .
 
Everybody happy!
Ben wel benieuwd hoe je ervaringen met die compact zijn. Hoe het schakelt b.v.
 


Om hoe laat gaan jullie vertrekken? En Waar?Misschien kom ik dan eens goedendag zeggen.Ik woon 5km van Meerbeke.
TS


Hallo TS Biker and Marconi.
We zijn geweest , zoals ook al te lezen was in NOG GEFIETST VANDAAG.
TS ... We zijn vanuit Kluisbergen ( Zwembad ) vertrokken .Daarna de Oude Kwaremont- Paterberg-Koppenberg-Steenbeekdries-Taaienberg, en Eikenberg . Toen ivm geboken ketting van m'n maat naar Zottegem ...met behulp van een zeer vriendelijke Belg.
Van Zottegem naar Oudenaarde en terug naar het zwembad van Kluisbergen.
Marconi ...Die compact schakelt geweldig ...zeker met die compact voorderailleur , zeker niet minder dan de Record set die er eerst op zat.
Wel 1 x vergeten van de 50 naar de 34 te schakelen voor de Koppenberg (Foutje ) en toen stond deze jongen halverwege "geparkeerd" met 50-23......toen ik er achter kwam dat ik ook nog een binnenblad had ...stom stom stom ...en moest ik een stukske lopen. Voor de rest ben ik er in ieder geval zeer tevreden over.
 
Greetz Rene..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 31 mei 2005 03:45

Heeren, beetje ontopic blijven a.u.b.

@David: zeer mooi fietsje, helemaal af!

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 31 mei 2005 12:23

he David, is die foto nieuw ? kwas daar vorige week nm ook. Mooie fiets overigens..
groet, j

blehh
Forum-lid
Berichten: 253
Lid geworden op: 27 okt 2004 18:42

blehh 31 mei 2005 12:47

ah koel, khad me te laat aangemeld en moest in april aan die loting mee doen, jammer genoeg geen startplaats gewonnen. Was lekker overigens vorige week, hoewel erg warm maar kheb lekker kunnen trainen..
groet, j

Plaats reactie