Colnago
-
- Forum-lid
ik vind het te groot,kan ik echt niet mooi vinden sorry.
de fiets zelf is gewoon netjes.
de fiets zelf is gewoon netjes.
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.
Ik heb een nieuw stuur, stuurpen en zadelpen op mijn fietsje gezet.
Alles van Deda ultra.
Hier het resultaat.
vraagje: moet ik het stuurlint over de afgevlakte delen van het stuur wikkelen (zoals nu het geval is? of moet ik die juist vrij laten?
Fiets: colnago dream met dura ace en mavic ksyrium elite, vittoria rubino pro, selle italia signo.
Alles van Deda ultra.
Hier het resultaat.
vraagje: moet ik het stuurlint over de afgevlakte delen van het stuur wikkelen (zoals nu het geval is? of moet ik die juist vrij laten?
Fiets: colnago dream met dura ace en mavic ksyrium elite, vittoria rubino pro, selle italia signo.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
danoontje schreef:Je rechter stuurlintje is verkeerd gewikkeld..
ja zeg! ik zie het nu pas...............
tja ik wikkel niet dagelijks een lintje.
"Sommige hellingen in de Tour zijn zo steil, dat de omwonenden er nog nooit iemand hebben zien fietsen. Vandaar dat bekijks."
Tomdejong schreef:danoontje schreef:Je rechter stuurlintje is verkeerd gewikkeld..
ja zeg! ik zie het nu pas...............
tja ik wikkel niet dagelijks een lintje.
Volgens mij zijn de meningen erover verdeeld.. Op de Parktool site doen ze het zoals bij jouw linkerlint, in het fameuze montagetopic van TS-Biker gebruikt hij de richting zoals jouw rechterlint. Ik doe het ook op de manier van TS-Biker omdat ik die logischer vind.
danoontje schreef:Kwestie van wat jij mooi/fijn vindt...
Dat is waar.
Ik dacht dat er misschien een soort "standaard" was.
Ik doe het zoals de linkerkant, aangezien je bij het rijden met de handen boven op het stuur met je handen naar je toe 'wringt', en dus je stuurlint strakker aantrekt. Terwijl omgekeerd je het stuurlint losser maakt. Maar als het strak gemonteerd is, zal je stuurlint eerder aan vervanging toe zijn omdat het versleten is, dan omdat het loskomt.