Actiefoto's
- de zwarten
- Forum-lid HC
De kwaliteit van de foto's is inderdaad super.
Net mijn twee laatste wedtrijdjes, waarin ik heel vaak voorin reed, was er natuurlijk geen fotograaf te bekennen
Als iemand zich de volgende keer geroepen voelt en met een reflexcamera kan omgaan, dan breng ik de camera mee, neem jij dan maar foto's
Net mijn twee laatste wedtrijdjes, waarin ik heel vaak voorin reed, was er natuurlijk geen fotograaf te bekennen
Als iemand zich de volgende keer geroepen voelt en met een reflexcamera kan omgaan, dan breng ik de camera mee, neem jij dan maar foto's
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
C a s r a n schreef:intersantos schreef:C a s r a n schreef:Mooie schoenen. Je geeft de voorkeur aan je Poggio's boven die Bontragers?
Zie ik iemand fietsen op een BOB Prince, zie jij zijn schoenen!
Geen verwijt overigens hoor...
(hele mooie foto's trouwens)
Oh... nu je 't zegt. Dacht dat het een cheap no name carbon frame was, dus had er geen aandacht aan besteed
.... grapje. Ik ken de fiets van Joren, dus had die al gezien. Heel mooi hé!
Die foto's worden door Jos Aerden genomen. Sympathieke man die hobbymatig naar nieuwelingen- en juniorwedstrijden (allemaal regio Limburg/Luik/Vl-Brabant) gaat en prachtige foto's maakt voor zijn site. Super werk doet hij.
Haha pieter :p
Jos maakt natuurlijk heel mooie foto's.
Hij is een goede vriend van de familie en een heel goede kerel .
joren schreef:Haha pieter :p
Toffe gast ja. Ik leerde hem kennen op het eetfestijn van Cedric Demonceau (je kent die wellicht, Joren?); de zus van mijn vriendin is samen met hem (Cedric, niet Jos hé).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
C a s r a n schreef:joren schreef:Haha pieter :p
Toffe gast ja. Ik leerde hem kennen op het eetfestijn van Cedric Demonceau (je kent die wellicht, Joren?); de zus van mijn vriendin is samen met hem (Cedric, niet Jos hé).
Ja cedric ken ik zeker :p
hij rijdt dit jaar met een groene prorace fiets :p
maar ik ken cedric niet persoonlijk :p omdat ik niet zo heel goed ben in de franse taal .
Jos is elk weekend op pad om foto's te maken (wanneer hij tijd heeft)
-
- Forum-lid
C a s r a n schreef:Halverwege de fietsproef van de Ironman 70.3 Switzerland afgelopen zondag:
Meer foto's van die wedstrijd (ook met H3): http://www.pieterdeneve.com/index.php?p ... lbumBox=67
Zeer mooie fiets casran!
Heb vorige week woensdag iemand gezien, juist hetzelfde frame, zelfde wielen, zelfde zadel enz...
Dacht direct aan jou toen ik die persoon zag, dacht zelf eventje dat jij het was daar jij ook van oost-vlaanderen bent.
Moet zeggen zo een TT-fietsje van cervélo zoals de jouwe ziet er in het echt nog spectaculairder en prachtiger ,uit!
Btw over uw dunne benen, niet aantrekken want er is niets op aan te merken, en als je wat van koers kent dan is algemeen ook geweten dat een goeie sportman geen dikke benen mag hebben!(je zou greg van avermaet eens moeten zien in het echt! zo smalle kuiten!) en als ik uw benen zo zie, één en al spier en meer moet dat niet zijn!
Do zo verder!
FreakyOlivier schreef:Zeer mooie fiets casran!
Heb vorige week woensdag iemand gezien, juist hetzelfde frame, zelfde wielen, zelfde zadel enz...
Dacht direct aan jou toen ik die persoon zag, dacht zelf eventje dat jij het was daar jij ook van oost-vlaanderen bent.
Moet zeggen zo een TT-fietsje van cervélo zoals de jouwe ziet er in het echt nog spectaculairder en prachtiger ,uit!
Btw over uw dunne benen, niet aantrekken want er is niets op aan te merken, en als je wat van koers kent dan is algemeen ook geweten dat een goeie sportman geen dikke benen mag hebben!(je zou greg van avermaet eens moeten zien in het echt! zo smalle kuiten!) en als ik uw benen zo zie, één en al spier en meer moet dat niet zijn!
Do zo verder!
Thx.
Vorige week woensdag ben ik niet gaan fietsen. Zal ik dus niet geweest zijn... Leuk dat je een gelijkaardige setup tegenkwam In de Triathlon in Brugge start ik met een totaal ander wielenset er in... komen wel foto's van hier.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
FreakyOlivier schreef:
Do zo verder!
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, want ik weet niet of je Cancellara hebt gezien in proloog van RvZ, die man heeft toch behoorlijk dikke poten en is in mijn ogen toch echt een extreem goee sportman. Ik denk dan ook dat je niet de algemene term 'goeie sportman' bedoelt maar meer de echte duursporters (nog niet helemaal waar) en klimmers.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
- geertjan5
- Forum-lid
Dan nog maar een actiefoto-tje van mij.
Tijdens het omnium van Blauwhuis. Dit was de 1e wedstrijd van de dag een tijdrit dus;)
10.2 km en tijd was 15.30.13 gemiddeld dus 39.48 was wel jammer ik wou minimaal 40.0 rijden maar was dus niet gelukt:( Wel een nieuw pr voor maximale hartslag namelijk 200 gemiddeld:)
Tijdens het omnium van Blauwhuis. Dit was de 1e wedstrijd van de dag een tijdrit dus;)
10.2 km en tijd was 15.30.13 gemiddeld dus 39.48 was wel jammer ik wou minimaal 40.0 rijden maar was dus niet gelukt:( Wel een nieuw pr voor maximale hartslag namelijk 200 gemiddeld:)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.