Dit moet toch de grap van de eeuw zijn MS is wat mij betreft het grootste klote programma ooit gemaakt.amclassic-fan schreef:Mapsource heb ik weinig op aan te merken,
Garmin Edge 800
Dit moet toch de grap van de eeuw zijn MS is wat mij betreft het grootste klote programma ooit gemaakt. De enige manier waarop het een beetje werkt is met een add-on als WinGDB3.amclassic-fan schreef:Mapsource heb ik weinig op aan te merken,
@ Floris4
Goedkope aanbieders staan gelinkt in de FAQ bij de diverse pakketten aan het begin. Ik heb 'm zelf bij 4Launch besteld. Dit is grijze import, maar ik heb goede ervaringen met 4Launch bij garantieafhandeling.
Ik ken wingdb3 niet maar mapsource werkt bij mij prima.havana schreef:Dit moet toch de grap van de eeuw zijn MS is wat mij betreft het grootste klote programma ooit gemaakt. De enige manier waarop het een beetje werkt is met een add-on als WinGDB3.amclassic-fan schreef:Mapsource heb ik weinig op aan te merken,
@ Floris4
Goedkope aanbieders staan gelinkt in de FAQ bij de diverse pakketten aan het begin. Ik heb 'm zelf bij 4Launch besteld. Dit is grijze import, maar ik heb goede ervaringen met 4Launch bij garantieafhandeling.
Dus ben ik benieuwd waarom jij dat anders ziet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeker niet geheel toevallig dat dit ook de initialen van MicroSoft zijnhavana schreef:[MS is wat mij betreft het grootste klote programma ooit gemaakt.
Less is bore
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Binnenkort wil ik de edge 800 kopen. Alles op het forum gelezen en krijg het niet voor elkaar om Mapsource werkend te krijgen. Ook niet via de methode van havana als ik Basecamp heb geïnstalleerd. Hoe krijg dan de update met Mapsource? Zodat deze werkt.
Zoiets simpels als een track tekenen waarbij de wegen automatisch gevolgd worden kan al niet eens. Opslaan als .TCX ook al niet. Lijken me toch heel basale en simpele handelingen die met vrijwel iedere online routeplanner (Gpsies en anderen) gewoon mogelijk zijn. Plaatsnamen zijn zo goed als onleesbaar op de kaart in MS.pinarello schreef:Ik ken wingdb3 niet maar mapsource werkt bij mij prima.havana schreef:Dit moet toch de grap van de eeuw zijn MS is wat mij betreft het grootste klote programma ooit gemaakt. De enige manier waarop het een beetje werkt is met een add-on als WinGDB3.amclassic-fan schreef:Mapsource heb ik weinig op aan te merken,
@ Floris4
Dus ben ik benieuwd waarom jij dat anders ziet.
Eerstgenoemde problemen zijn overigens te verhelpen met WinGDB3.
Ik gebruik ook bikeroutetoaster, maar als je met vakantie bent en geen internet hebt is Mapsource onmisbaar.
.
Laatst gewijzigd door eelcoz op 22 nov 2011 10:50, 1 keer totaal gewijzigd.