Vandaag gefietst in 2016
-
- Forum-lid
Nondeju dat is pas een afstand!
Maak joe woar
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Normaal een ritje van gisteren van nog geen 115 km in de polder (https://www.strava.com/activities/605931596) niet direct het vermelden waard. Bedoeling was dat ik dit weekend de Merida Dutch Cross Country (450 km op MTB) zou rijden, maar die plannen konden na afgelopen dinsdag/woensdag liggend aan hartbewaking geschrapt worden.
Viel achteraf allemaal mee, geen "enge" dingen longen en hart die bedreigend waren. Alleen advies om even niet te gek te doen opgevolgd, maar wel balen.
Vooral ook omdat de Merida Dutch Cross Country het ultime doel voor 2016 was en het fietsen zaterdag heel erg makkelijk ging zonder flinke inspanning (hf waarden 75%).
Hele verhaal voor de liefhebbers staat hier,
Kater verwerken en eens kijken of ik nog iets "leuks" kan oppakken (zonder inschrijven vooraf), want medisch gezien gelukkig geen beperkingen opgelegd.
Viel achteraf allemaal mee, geen "enge" dingen longen en hart die bedreigend waren. Alleen advies om even niet te gek te doen opgevolgd, maar wel balen.
Vooral ook omdat de Merida Dutch Cross Country het ultime doel voor 2016 was en het fietsen zaterdag heel erg makkelijk ging zonder flinke inspanning (hf waarden 75%).
Kater verwerken en eens kijken of ik nog iets "leuks" kan oppakken (zonder inschrijven vooraf), want medisch gezien gelukkig geen beperkingen opgelegd.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
Zou verboden moeten worden..........
-
- Forum-lid HC
Vorige week vrijdag mijn afstudeerscriptie ingeleverd wat een soort van vakantie betekende. Een paar dagen lekker de fiets gepakt en afgelopen vrijdag al te horen gekregen dat het onderzoek met een 7 is afgerond. Ben er zeer tevreden mee. Vandaag om het te vieren met een mooie afsluiter de 500 km vol gemaakt deze week .
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
sjonge je verhaal even gelezen, maar goed dat er zo alert werd ingegrepen zoals je zelf ook aangeeft!fredmtb-sport schreef:Normaal een ritje van gisteren van nog geen 115 km in de polder (https://www.strava.com/activities/605931596) niet direct het vermelden waard. Bedoeling was dat ik dit weekend de Merida Dutch Cross Country (450 km op MTB) zou rijden, maar die plannen konden na afgelopen dinsdag/woensdag liggend aan hartbewaking geschrapt worden.
Heb het net ook gelezen. Dat is schrikken. Heel jammer van je MTB evenement maar weten dat het met je gezondheid verder goed zit is toch ook wat waard. Misschien volgend jaar dan? En de zomer is nog niet voorbij (officvieel dan, als je het weerbericht ziet...)
Veni. Vidi. Fietsie.
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Stevig verhaal Fred, behoorlijk schrikken maar gelukkig met 'goede' afloop.
Ik heb gisteren de Fietsturfroute vanuit Gorredijk (Friesland) gefietst. Zou met een fietsmaatje, maar die viel vrijwel direct na de start uit met speling op de cassette (wrsch ringetje vergeten bij t monteren...). Toen maar gewoon solo de drie lussen gereden, goed voor ruim 150 km. Leuk om de omgeving goed te leren kennen, aangezien ik hier (Gorredijk) pas sinds 1 mei woon.
Ik heb gisteren de Fietsturfroute vanuit Gorredijk (Friesland) gefietst. Zou met een fietsmaatje, maar die viel vrijwel direct na de start uit met speling op de cassette (wrsch ringetje vergeten bij t monteren...). Toen maar gewoon solo de drie lussen gereden, goed voor ruim 150 km. Leuk om de omgeving goed te leren kennen, aangezien ik hier (Gorredijk) pas sinds 1 mei woon.
Oei, dat is even schrikken Fred! Fijn dat er zo alert is ingegrepen!
Vandaag een vrij standaard rondje Posbank gereden. Goed voor 74km. Niet veel bijzonders, gewoon lekker fietsen. Toen ik onderweg richting Babberich reed en langs de Grimpeur kwam kon ik niet anders dan even aan ons geliefde forumlid te denken..
https://www.strava.com/activities/606588307
Vandaag een vrij standaard rondje Posbank gereden. Goed voor 74km. Niet veel bijzonders, gewoon lekker fietsen. Toen ik onderweg richting Babberich reed en langs de Grimpeur kwam kon ik niet anders dan even aan ons geliefde forumlid te denken..
https://www.strava.com/activities/606588307
Vandaag Parijs-Roubaix gefietst
In dat topic zal ik de foto's plaatsen.
In dat topic zal ik de foto's plaatsen.
Gisteren nog even een 'lekker' rondje Gooimeer gereden. Omdat ik allereerst de 'Almere City Run' tegenkwam en dus moest omrijden en even later bij de Stichtsebrug de 'Triathlon van Huizen' is het rondje enigszins uitgegroeid naar rondom Almere Hout alvorens het Gooimeer te kunnen ronden. Een paar kilometer mee gereden gaf wel een kick van alle mensen langs het parkoers die je aanmoedigden. Enfin het weerbericht gaf aan dat er regenbuien opkomst waren dus maar een plastic regenjack mee genomen. Normaal doe ik dat niet want een plastic regenjack is wel leuk tegen de regen maar je wordt net zo nat binnen van het zweet.! Enfin, in Bussum al op de terugweg kwam de eerste korte regenbui dus toen maar het jack aangetrokken. Vlak bij huis in Almere met nog een paar kilometer te gaan kwam de regen met bakken uit de lucht en kwam ik nat tot op het bot thuis waar ik druipend op een handdoek mijn kletsnatte kleding in de woonkamer maar heb uitgedaan alvorens de douche heb opgezocht.
https://www.strava.com/activities/606890552
https://www.strava.com/activities/606890552
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless