Politiek
Ach, wie doen ze nu echt kwaad, en vergeet niet dat zo ongeveer al onze democratische rechten tot stand zijn gekomen d.m.v. protest, en dan bedoel ik niet publieksvriendelijk demonstreren op een door de overheid aangewezen plek.
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 11 sep 2023 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid HC
Dat werd niet allen makkelijk gemaakt, maar ook gestumuleerd door sommige hypotheek verstrekkers.nijkie schreef: ↑11 sep 2023 11:43 Wie heeft er niet van alles mee gefinancierd keuken tuin en weet ik het nog meer.
Het wordt of werd je ook heel gemakkelijk gemaakt.
Herinner mij de premie A en C koopwoningen jaren 90 die zitten nu op Gouden eieren.Toen voor 102.000 piek een gesubsidieerde koopwoning die nu denk ik 3,5-4 ton waard is.
Wat denk je van het DSB bank hoe dat ging, daar zijn er ook een paar door in de afgrond geraakt.
Dat was echt een sneaky truc, ik vraag me af of ik hem gezien had voordat ik bij de notaris zou zitten.
Ik had hiervoor een premie A woning, later gekocht hoor. Maar die was aangekocht voor 140k euro in 1988.
40K is er nog terugontvangen aan subside en ik heb die in 2019 verkocht voor 350. Vorig jaar is er een voor 475 weg gegaan op het zelfde rijtje. Ik heb die woning voor 200 gekocht in 2002 ik heb dus maar 150k winst in 19 jaar waarbij de uitbouw in m2 zeg even 50K heeft opgeleverd dus eigenlijk maar een ton in 19 jaar. Dat is ook niet extreem veel.
-
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vraag dat even aan de agenten die elke dag dezelfde figuren in busjes moeten laden, niks mogen doen, of aan de mensen die voor die ellende in de file staan of hun (werk)planning anders in moeten delen.
Acties die de gewone burger treffen ben ik in de basis op tegen. Een keer is prima, misschien een herhaling, maar daarna klaar.
Maakt mij dan niks uit of het boeren zijn met trekkers of ER lui.
Sowiso bizar dat tijdens de corona demostraties er wel met serieuze straal werd gespoten en nu zo'n pisstraaltje. Snap niet waarom dat nu niet mag.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Geregistreerd volgens mij en morgen staan ze er weer.
Less is bore
Dat was toen ook veel geld , je mocht ook niet te veel verdienen om in aanmerking te komen.wasbeer2006 schreef: ↑11 sep 2023 15:08Dat werd niet allen makkelijk gemaakt, maar ook gestumuleerd door sommige hypotheek verstrekkers.nijkie schreef: ↑11 sep 2023 11:43 Wie heeft er niet van alles mee gefinancierd keuken tuin en weet ik het nog meer.
Het wordt of werd je ook heel gemakkelijk gemaakt.
Herinner mij de premie A en C koopwoningen jaren 90 die zitten nu op Gouden eieren.Toen voor 102.000 piek een gesubsidieerde koopwoning die nu denk ik 3,5-4 ton waard is.
Wat denk je van het DSB bank hoe dat ging, daar zijn er ook een paar door in de afgrond geraakt.
Dat was echt een sneaky truc, ik vraag me af of ik hem gezien had voordat ik bij de notaris zou zitten.
Ik had hiervoor een premie A woning, later gekocht hoor. Maar die was aangekocht voor 140k euro in 1988.
40K is er nog terugontvangen aan subside en ik heb die in 2019 verkocht voor 350. Vorig jaar is er een voor 475 weg gegaan op het zelfde rijtje. Ik heb die woning voor 200 gekocht in 2002 ik heb dus maar 150k winst in 19 jaar waarbij de uitbouw in m2 zeg even 50K heeft opgeleverd dus eigenlijk maar een ton in 19 jaar. Dat is ook niet extreem veel.
Rente was rond 8% ook behoorlijk hoog , volgens mij kwam deze zelfs van de 12/14% af.
Je kon in ieder geval een huis kopen als je een vaste (modale) baan had, nu is dat in de randstad onmogelijk.
Dat dus.
Ik heb het hier al eens eerder benoemd: ieder die zich rijk rekend omdat zn huis lekker veel waard is vergeet blijkbaar dat dat precies de reden is dat onze kinderen niet kunnen starten met hun wooncarriere.
Zeker iemand in zijn functie ( podium ) zou wat doordachter en verstandiger zichzelf moeten uitlaten , dan te verkondigen dat we meteen moeten stoppen met fossiele brandstof. Heeft hij überhaupt enige idee waar het allemaal voor gebruikt wordt?
Al die sneeuwvolkjes gaan nu denken dat de wereld aan het vergaan is, met gevolg dat ze keuzestress krijgen of ze nog S morgen de tanden nog moeten kunnen poetsen, want tandenborstel = plastic = olie , tandenpasta zit in een tube = olie en dan zijn we nog maar 5 minuten wakker….
Dan dit nog over XR met hun idee dat over subsidie, dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Zij krijgen geen subsidie, wij worden opgelicht.
Groot verbruikers betalen de gewone prijs voor het product, wij simpele zielen worden opgelicht door alle belastingen/en accijnzen op brandstof.