puffdaddy schreef:Oi oi oi de fietsbel is besteld zwart Large bij Futurum er stond bij dat er vandaag al veel verkocht waren.
Nu nog een nieuwe fiets in de bel doen.
als je goed kijkt zitten zitten er toch ook 2 Park Tool onderdelen tussen (helemaal zonder kan niet natuurlijk )
vraag me trouwens af of het niet beter is een nog dikker draadeind te nemen (nu zit er een paar mm speling), of zou dat bij persen uiteindelijk niets uitmaken?
Mooie constructie.
Ik heb zelf de parktool voor het erin persen, maar zo'n doe het zelf oplossing werkt ook prima lijkt me. (en heel wat minder onderdelen)
waarom juist die? Ol lpcht de conti 4 seasons. Net even op gereden, reed wel goed eigenlijk
Omdat dit samen met de GrandPrix 4000 S de enige racebandjes zijn die nog in Europa gemaakt worden.
En dan vind ik de Veloflex net iets beter bollen, alhoewel dat ook enkel tussen de oren kan zitten
chrissiewizzie schreef: Dat maakt niet veel uit zolang je de juiste adapters maar gebruikt. Ik gebruik zelf een Cyclus balhoofdpers met Cyclus adapters. Die passen wel perfect op elkaar en dat werkt wel heel fijn.
de adapters zaten bij mijn park tool BBT-90.3, maar hebben ook speling ten opzichte van de lagers, zou ik dus eigenlijk niet de juiste adapter hebben?
Volgens mij heeft Ribble deze week de beste week ooit gedraaid; bijna alle scherpe aanbiedingen qua groepen zijn sold out. Zal vast niet meer zo scherp terug komen.
Iemand nog een Chorusgroepje voor 800,= bijvoorbeeld? By far het scherpst momenteel.
daniel1975 schreef:Volgens mij heeft Ribble deze week de beste week ooit gedraaid; bijna alle scherpe aanbiedingen qua groepen zijn sold out. Zal vast niet meer zo scherp terug komen.
Iemand nog een Chorusgroepje voor 800,= bijvoorbeeld? By far het scherpst momenteel.
begin nu niet over die chorusgroep (chrissiewizzie had 'm ook al in z'n winkelmandje zitten)
waarom juist die? Ol lpcht de conti 4 seasons. Net even op gereden, reed wel goed eigenlijk
Omdat dit samen met de GrandPrix 4000 S de enige racebandjes zijn die nog in Europa gemaakt worden.
En dan vind ik de Veloflex net iets beter bollen, alhoewel dat ook enkel tussen de oren kan zitten
op het doosje van de 4 seasons stond handmade in Germany