Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
monsieurpinot
- Forum-lid HC
monsieurpinot
15 okt 2016 21:26
chrissiewizzie schreef:Vast wel hoor. Die speling maakt niet heel veel uit. Als de adapters goed passen, komt het er echt wel recht in.
Edit: ik zie nu het filmpje pas en lees de tekst echt goed. Ik hou niet van slecht zittende adapters. Dat maakt het werken wat lastiger, zeker bij klempassingen met hele nauwe passing (grote negatieve passing).
toch raar, dit is de omschrijving van Park Tool bij die BBT-90.3.
The BBT-90.3 Press Fit Bottom Bracket Bearing Tool Set is designed for installation and removal of bearings and bearing units used in BB90, BB92, Shimano® press fit, SRAM® press fit GXP®, Race Face® press fit and other press fit bottom bracket systems. The BBT-90.3 includes a bearing removal tool and two bushings, which are used in conjunction with a Park Tool Bearing Press to press the bearings into the bottom bracket shell.
Dit was een hollowtech II bb lager (24mm).
ik ga over naar GXP en de ene kant lijkt wel goed te passen (22mm) , andere lagerzijde heeft natuurlijk een andere diameter (24mm) en geeft dus ook te veel speling
toch maar op zoek naar beter passende adapters?
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
15 okt 2016 21:32
DDX schreef:Door naar merlin dan als je nog wat nodig hebt aan groepen
Aardig stukje duurder hier en daar hoor.
@mrpino: psssst.......€800,- is echt geen geld
Less is bore
-
monsieurpinot
- Forum-lid HC
monsieurpinot
15 okt 2016 21:41
chrissiewizzie schreef:monsieurpinot schreef:....toch maar op zoek naar beter passende adapters?
Ik denk dat ik dat wel zou doen ja. Ik heb een paar keer lopen klooien met net niet passende adapters en toen ik het daarna uitvoerde met goede, was het echt tien keer sneller klaar en zonder gevloek.
lijkt wel of Park Tool zelf ook speling laat zien
maar jouw ervaring neem ik toch serieus ter harte en ga op zoek
-
nijkie
- Forum-lid HC
nijkie
17 okt 2016 13:41
Northwave extreme H20 light jacket In L en XL bij Futurumshop in het Geel.
Ben benieuwd of die vergelijkbaar is met een Gabba.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
-
runcyclerun
- Forum-lid
runcyclerun
17 okt 2016 14:23
puffdaddy schreef:Oi oi oi de fietsbel is besteld zwart Large bij Futurum er stond bij dat er vandaag al veel verkocht waren.
Nu nog een nieuwe fiets in de bel doen.
Ik ook maar hij kwam niet. Bij jou wel?
-
rene
- Forum-lid HC
rene
17 okt 2016 19:56
Ik heb nog 2 stuks Arundel Mandible bidonhouders besteld voor m'n training/koersfiets omdat ze mooi staan en goed bevallen op m'n goede fiets. Hoorde ook dat de Quarq Sram eTap binnen is - alleen de kettingbladen nog op backorder
.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
Puffdaddy
- Forum-lid
Puffdaddy
17 okt 2016 20:57
runcyclerun schreef:puffdaddy schreef:Oi oi oi de fietsbel is besteld zwart Large bij Futurum er stond bij dat er vandaag al veel verkocht waren.
Bij mij is hij wel gekomen, maar gaat weer terug, de Large maat is vind ik te groot voor op een racefiets stuur, er zit wel een plastic vulring bij dan past de bel wel, maar dan nog vind ik hem lomp, ik ruil hem tegen de smalle versie, als ik wat filmpjes kijk moet deze ook passen op een racefiets stuur. Volgens de maten die bij de beschrijving staan had ik wel een grote versie nodig. De kleine versie is alleen pas beschikbaar in week 50
Bikers are not alone
-
runcyclerun
- Forum-lid
runcyclerun
17 okt 2016 21:53
puffdaddy schreef:runcyclerun schreef:puffdaddy schreef:Oi oi oi de fietsbel is besteld zwart Large bij Futurum er stond bij dat er vandaag al veel verkocht waren.
Bij mij is hij wel gekomen, maar gaat weer terug, de Large maat is vind ik te groot voor op een racefiets stuur, er zit wel een plastic vulring bij dan past de bel wel, maar dan nog vind ik hem lomp, ik ruil hem tegen de smalle versie, als ik wat filmpjes kijk moet deze ook passen op een racefiets stuur. Volgens de maten die bij de beschrijving staan had ik wel een grote versie nodig. De kleine versie is alleen pas beschikbaar in week 50
Nou dat is gek zeg! Toen ik bestelde zou er nog eentje zijn maar ik kreeg dus niks en mijn geld retour. Maar Large is dus te groot? Voor wat voor soort stuur is dat dan? Hoe is het geluid? Is de ring echt te groot of is het hele ding te groot vind je? Hahaha anders wil ik hem misschien wel van je overnemen voor de trekking fiets
-
TumTumTum
- Forum-lid
TumTumTum
17 okt 2016 22:09
Als verjaardagskadootje nieuwe hardloopschoenen mogen kopen. Dit zijn ze, meteen uitgeprobeerd, de eerste 6 km zitten er alweer op. Ze lopen erg lekker.
Oh en omdat het bij Decathlon was meteen een paar nieuwe binnenbandjes meegenomen om op voorraad te hebben.
Veni. Vidi. Fietsie.
-
Lungo
- Forum-lid
Lungo
18 okt 2016 18:04
Na twee frustrerende aankopen (Fenix 2 en Zumo 210) heb ik afgezworen om ooit nog een Garmin product te kopen. Ik weiger immers om zonder salaris voor hun aan de slag te gaan als beta tester.
Vandaag toch weer voor de bijl gegaan: Edge 820...
-
kawouter
- Forum-lid
kawouter
18 okt 2016 18:18
Dat is niet waar Lungo op doelt. Garmin gooit graag producten met softwarebugs op de markt om die door de gebruikers te laten rapporteren. Daarna fixen.
Maar wat beviel er niet aan de Fenix 2? Behalve dat de release van de Fenix 3 er wel erg dicht op zat.
-
Lungo
- Forum-lid
Lungo
18 okt 2016 18:19
SqueeZer schreef:
@Lungo Beta tester? Edge 820 ? Product is al op de markt dus de beta periode is voorbij? Veel geluk er toch mee.
Klopt SqueeZer, ik liep bij beide apparaten echter tegen heel veel software bugs aan. Zoveel zelfs, dat ik zou zweren dat het product te vroeg op de markt is gebracht en dat de early adopters werden gebruikt als beta testers. Dit gevoel werd bevestigd door de grote hoeveelheid software updates die in korte tijd werden uitgebracht.
Anyway: nieuwe ronden, nieuwe kansen. (En in dit geval: nieuwe opties. Heel veel nieuwe opties)