Cervélo
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
dieseltje schreef:In de Duitse Tour en Roadbike staan een paar testen over aero fietsen en wat mij op(tegen)valt is dat de S qua stijfheid zo slecht scoort!
.........maar desondanks wordt de S3 in Velonews wel met afstand tot testwinnaar uitgeroepen.
http://www.cervelo.com/reviews/Velo_News_2011-04.pdf
Amclassic-fan schreef:Het zegt vooral wat over het nut van die testen. Volgens mij heb ik nog nooit iemand horen klagen dat een S2 of S3 te slap was.
+1
rij zelf S3 en vroeger met S2, zijn allebei meer dan stijf genoeg.
Als het goed is voor de profs... wat kan ik er dan als toerist over klagen.
Toch wel geinig die tests en daardoor allemaal even discutabel wellicht. In het stukje van Velonews schrijft men dat de Cervelo bij het afdalen veel vertrouwen geeft en in Roadbike schrijft men dat het afdalen weliswaar niet gevaarlijk is maar de S2 wel slapjes aanvoelt.
In de beide Duitse tests werden trouwens wel veel meer fietsen met elkaar vergeleken.
In de beide Duitse tests werden trouwens wel veel meer fietsen met elkaar vergeleken.
No pain no gain, no guts no glory!
Ik vind het niet normaal. Wel een bekend probleem.
Ik zou er mee terug gaan.
Ik zou er mee terug gaan.
dit staat op de website...excluding paint...
Starting January 1, 2004, each Cervélo SA (Cervélo) bicycle frame purchased after this date is warranted by Cervélo SA against defects in workmanship and materials for as long as the frame is owned by the original owner, excluding paint and decals. (Cervélo bicycle frames purchased before this date came with a four year warranty). This covers ALL bicycle frame models Cervélo offers.
Starting January 1, 2004, each Cervélo SA (Cervélo) bicycle frame purchased after this date is warranted by Cervélo SA against defects in workmanship and materials for as long as the frame is owned by the original owner, excluding paint and decals. (Cervélo bicycle frames purchased before this date came with a four year warranty). This covers ALL bicycle frame models Cervélo offers.
Ze kunnen wel in de garantiebepalingen zetten dat lak niet onder garantie valt, maar zo simpel komen ze er dus echt niet onderuit. Als duidelijk is dat een artikel niet voldoet aan wat je normaal mag verwachten, en normaal is dat de lak toch wat langer goed blijft bij normaal gebruik, dan zullen ze moeten helpen. Fabrikanten zijn altijd heel creatief met garantiebepalingen, maar zo makkelijk komen ze echt niet uit onder fouten. Uiteindelijk schiet zo'n merk er ook geen klap mee op om niet te vergoeden, want ik denk dat veel mensen bij een volgende fiets wel twee keer nadenken voordat ze een merk kopen waarmee ze problemen gehad hebben die niet opgelost zijn.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012