Wat waren jullie ervaringen met de Giro Toertocht in Middelburg gisteren?
Volgens mij klopte de afstand niet.
De uitpijling was ook niet optimaal, 2x misgereden.
Snapt een organisatie niet dat je vooraf geen plastick zakje van sponsoren moet geven met en herinneringsbidon erin? Een beetje rijder heeft toch al 2 bidon's bij zich...
Wat waren jullie ervaringen?
Giro toertocht Middelburg
-
- Forum-lid
Lapierre Xelius 200
Sweat is weakness leaving my body!
Sweat is weakness leaving my body!
Zelf heb ik de 80 km gereden, maar heb de 80 km niet gehaald. Van start tot finish was het 74 km, dus dat klopte al niet. Wat ook zou kunnen was dat inderdaad de bepijling niet klopte, want ik ben ook nooit bij de bevoorrading geweest, die er na 30 km zou zijn.
Vorig jaar de toertocht van de vuelta gereden en die leek beter georganiseerd. Het ging allemaal wat "soepeler", zullen we maar zeggen.
Vorig jaar de toertocht van de vuelta gereden en die leek beter georganiseerd. Het ging allemaal wat "soepeler", zullen we maar zeggen.
Hahaha ik ook de "150 Km" gereden. Bleek achteraf 145 km te zijn. Wel leuke rit, maar ik lees diverse klachten over de bevoorrading en route-aanduiding.
Volgens mij heb ik met een groep nog een tijd met Johny Hoogerland meegereden. Ik kan alleen nergens terugvinden dat hij inderdaad mee heeft gereden. Weet iemand er het fijne van?
Volgens mij heb ik met een groep nog een tijd met Johny Hoogerland meegereden. Ik kan alleen nergens terugvinden dat hij inderdaad mee heeft gereden. Weet iemand er het fijne van?
Specialized tarmac sl4 expert
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence
Trek 2.5
Vainqueur du Géant de Provence