Hoe berging inrichten
- thestudent
- Forum-lid HC
Hoe groot is de vriezer? Dat kan van groot kistmodel tot normaal koelkastmodel zijn.
Racefietsen met muurbeugels aan de muur. Stadsfietsen daaronder los parkeren. Werkbank+gereedschap in de hoek bij t toilet.
Racefietsen met muurbeugels aan de muur. Stadsfietsen daaronder los parkeren. Werkbank+gereedschap in de hoek bij t toilet.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik zou zeggen, vriezer in de hoek tegen de zijwand, achter de wc. racefiets erboven, ophangen. Andere racefiets aan de achterwand. Stadsfietsen ervoor. Die gebruik je neem ik aan dagelijks
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ík zou zeggen: zoek dat lekker zelf uit. Het is jouw schuur. En als het niet bevalt begin je gewoon opnieuw. Nu wil je in zee met allemaal anderen die niet jouw wensen maar die van henzelf willen doorvoeren. En daar ga je hoe dan ook niet gelukkig van worden.
+1 senior. Vaak ook trial en error. Want je ziet pas hoe het uitpakt als het ook daadwerkelijk staat / hangt.
Zo heb ik mijn schuur al talloze malen omgebouwd. Fiets erbij, dan moet het weer net even anders hangen. En het moet ook zo hangen dat eega & kids niet er tegenaan kunen stoten (in mijn geval dan om mijn fietsen te beschermen )
Zo heb ik mijn schuur al talloze malen omgebouwd. Fiets erbij, dan moet het weer net even anders hangen. En het moet ook zo hangen dat eega & kids niet er tegenaan kunen stoten (in mijn geval dan om mijn fietsen te beschermen )
Ride bikes, not tanks!
Als eerste een werkbank tegen de muur tussen de plee en de bergkast. Dat was het eerste wat ik gemaakt heb toen ik hier kwam wonen. Dan heb je daarna een plek waarvan je de rest kan inrichten en aanpassen en weer veranderen tot je een ons weegt.
Een gebruikt keukenblad gebruikt met een zelfgemaakt frame eronder, zodat er verband in zit én er plaats is voor kistjes onder de bank.
De rest is van later zorg.
(Is die vriezer echt nodig? Vreet stroom, kost duur, het zijn jouw centen)
Een gebruikt keukenblad gebruikt met een zelfgemaakt frame eronder, zodat er verband in zit én er plaats is voor kistjes onder de bank.
hun fietsen.
Werkbank op het kortste stuk muur zou ik persoonlijk niet doen.BertL schreef: ↑15 nov 2023 20:06 Als eerste een werkbank tegen de muur tussen de plee en de bergkast. Dat was het eerste wat ik gemaakt heb toen ik hier kwam wonen. Dan heb je daarna een plek waarvan je de rest kan inrichten en aanpassen en weer veranderen tot je een ons weegt.
Alleen al op mogelijk werkstukken kwijt te kunnen, een simpel latje uit de bouwmarkt zagen op je werkbank lukt al niet meer.(de latjes in de bouwmarkt zijn 210cm of 270cm lang) gaat niet passen tussen de muren.
Zelf heb ik de fietsen(en motor) in een andere ruimte staan dan de werkplek, maar dat heeft meer te maken met werkzaamheden in de schuur zoals lassen en slijpen.
TS wil toch helemaal geen werkbank plaatsen? Dat stond niet in het openingsbericht. Er hoeft ook geen tuinmeubelset in, ook geen jacouzi, en ook geen sauna. Vier fietsen en een vriezer. Dat was de vraag, meer niet
Live fast; die young. mijn blog