Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Cannondale Flash - practisch nieuw
Te koop aangeboden, mijn practisch nieuwe, custom made Cannondale Flash Hi-Mod 2, frame maat large.
Is nog geen 500 km mee gefietst. Das niet veel voor een fiets van een jaar oud. Ik zal het even kort toelichten.
Februari 2010 aangeschaft, wachten totdat sneeuw en pekel weg zijn. Wat een lange winter.... Toen een aantal clubtrainingen mee gedaan en een keer naar Sauerland. De fiets gaat als een raket. Wow, gaaf!. In de lente en zomer veel op de racefiets gezeten ivm racetransalp. Mountainbiken komt wel weer dacht ik.
Vanaf de herfst kreeg ik wat last van mijn arm en kwam het even niet van fietsen. De last werd langzaamaan uitval van spieren en in december werd vastgesteld dat ik een grote tumor in mijn nek had (11 cm) die het ruggemerg en een aantal wervels kapot had gemaakt. Hmmmm, dat had ik niet zien aankomen.
Begin januari geopereerd en sindsdien in de revalidatie. Mijn nek is vastgezet over 5 wervels en mijn arm is blijvend deels verlamd. Mountainbiken zit er dus helaas fysiek niet meer in en dus gaat dit racemonster gedwongen in de verkoop .
Belangrijkste specs:
Wielen: Fetherlight custom build
Voorvork: Lefty Carbon
Remmen: Magura Martha SL 160 mm
Achterderailleur: SRAM XO
Voorderailleur: XT
Shifters: SRAM XO
Casette: XT 11-34 (nieuw, origineel zat er XO casette op)
Ketting: KMC-SL (nieuw, origineel zat er PC-99 op)
Crankstel: FSA Afterburner, BB30
Stuur: FSA-SLK, Carbon
Barends: Tune
Banden: Continental X-King Race Sport, nieuw
Zadel: Fizik Gobi
Bidonhouder: Tacx Tao Carbon
Gewicht: 8,8 kg
Inclusief:
Garantie
Coupon voor gratis eerste onderhoudsbeurt (heeft hij nog niet gehad) bij Rijwielpaleis Bilthoven
Coupon voor korting op 2e en 3e onderhoudsbeurt
2 setjes remblokjes Martha endurance (a 22 EUR per set), nieuw
Aankoopbon
Alle instructieboekjes
Nieuwprijs ruim 5000 EUR, vraagprijs 3600. Amai, dat waren 500 dure kilometers . :~
Te bezichtigen en uit te proberen in De Meern
Foto's:
Is nog geen 500 km mee gefietst. Das niet veel voor een fiets van een jaar oud. Ik zal het even kort toelichten.
Februari 2010 aangeschaft, wachten totdat sneeuw en pekel weg zijn. Wat een lange winter.... Toen een aantal clubtrainingen mee gedaan en een keer naar Sauerland. De fiets gaat als een raket. Wow, gaaf!. In de lente en zomer veel op de racefiets gezeten ivm racetransalp. Mountainbiken komt wel weer dacht ik.
Vanaf de herfst kreeg ik wat last van mijn arm en kwam het even niet van fietsen. De last werd langzaamaan uitval van spieren en in december werd vastgesteld dat ik een grote tumor in mijn nek had (11 cm) die het ruggemerg en een aantal wervels kapot had gemaakt. Hmmmm, dat had ik niet zien aankomen.
Begin januari geopereerd en sindsdien in de revalidatie. Mijn nek is vastgezet over 5 wervels en mijn arm is blijvend deels verlamd. Mountainbiken zit er dus helaas fysiek niet meer in en dus gaat dit racemonster gedwongen in de verkoop .
Belangrijkste specs:
Wielen: Fetherlight custom build
Voorvork: Lefty Carbon
Remmen: Magura Martha SL 160 mm
Achterderailleur: SRAM XO
Voorderailleur: XT
Shifters: SRAM XO
Casette: XT 11-34 (nieuw, origineel zat er XO casette op)
Ketting: KMC-SL (nieuw, origineel zat er PC-99 op)
Crankstel: FSA Afterburner, BB30
Stuur: FSA-SLK, Carbon
Barends: Tune
Banden: Continental X-King Race Sport, nieuw
Zadel: Fizik Gobi
Bidonhouder: Tacx Tao Carbon
Gewicht: 8,8 kg
Inclusief:
Garantie
Coupon voor gratis eerste onderhoudsbeurt (heeft hij nog niet gehad) bij Rijwielpaleis Bilthoven
Coupon voor korting op 2e en 3e onderhoudsbeurt
2 setjes remblokjes Martha endurance (a 22 EUR per set), nieuw
Aankoopbon
Alle instructieboekjes
Nieuwprijs ruim 5000 EUR, vraagprijs 3600. Amai, dat waren 500 dure kilometers . :~
Te bezichtigen en uit te proberen in De Meern
Foto's:
De fiets is net gestolen tijdens een proefritje. !@#$%^&* Wat een kl...te gevoel.
Het was een gast van Marktplaats. Aardige kerel. Tijdje mee staan te kletsen. Hij maakt een rondje door de straat, draait de hoek om en komt nooit meer terug. What the f..ck?????
Wijze les, nooit iemand een proefritje laten maken zonder onderpand.
Als iemand hem ooit tegenkomt: framenr: VM91499
Het was een gast van Marktplaats. Aardige kerel. Tijdje mee staan te kletsen. Hij maakt een rondje door de straat, draait de hoek om en komt nooit meer terug. What the f..ck?????
Wijze les, nooit iemand een proefritje laten maken zonder onderpand.
Als iemand hem ooit tegenkomt: framenr: VM91499
dat zo een dinges gebeuren... niet gewoon... hopelijk vind je de fiets + dader snel terug...
testritje = paspoort achterlaten + contactgegevens blijkbaar...
ze zouden terug de wet moeten invoeren van wie steelt en gevat wordt, handen afkappen... kan ie ineens niet meer fietsen...
ze zouden terug de wet moeten invoeren van wie steelt en gevat wordt, handen afkappen... kan ie ineens niet meer fietsen...
[quote="CVA"]dat zo een dinges gebeuren... niet gewoon... hopelijk vind je de fiets + dader snel terug...
ze zouden terug de wet moeten invoeren van wie steelt en gevat wordt, handen afkappen... kan ie ineens niet meer fietsen...[/quote]
Dan zorgen ze echt wel voor een gejat id/paspoort..
Erg spijtig, hopen dat je hem terug vind!
ze zouden terug de wet moeten invoeren van wie steelt en gevat wordt, handen afkappen... kan ie ineens niet meer fietsen...[/quote]
Dan zorgen ze echt wel voor een gejat id/paspoort..
Erg spijtig, hopen dat je hem terug vind!
-
- Forum-lid
Deze man zal wel geen geweten hebben, maar de fiets is uniek genoeg qua details hij zal wel meteen veranderingen moeten doen om rond te kunnen fietsen...
Oja hou MP ff in de gaten!
Oja hou MP ff in de gaten!
Wanneer wordt het Zomer....
Verschrikkelijk om zo met je sport te stoppen! Ik hoop echt dat je hem terugvindt!
Ik kan alleen maar voor toekomstige MP-verkopers bedenken dat de koper vooraf het geld achterlaat. Het lijkt op andere manieren niet te voorkomen. Ik heb nu al zoveel idiote verhalen gelezen dat je niemand meer lijkt te kunnen vertrouwen.
Ik kan alleen maar voor toekomstige MP-verkopers bedenken dat de koper vooraf het geld achterlaat. Het lijkt op andere manieren niet te voorkomen. Ik heb nu al zoveel idiote verhalen gelezen dat je niemand meer lijkt te kunnen vertrouwen.
Da's kl....te!!!
Heb je al contact opgenomen met Marktplaats? Die kunnen volgens mij nog wel wat met de IP-adressen en het eventuele account van de koper (de communicatie ging neem ik aan ook via Marktplaats?). En ik zou hem ook zeker plaatsen op het Mountainbikeforum, onder de rubriek "Gezocht". Daar heb je een veel grotere doelgroep.
Heb je al contact opgenomen met Marktplaats? Die kunnen volgens mij nog wel wat met de IP-adressen en het eventuele account van de koper (de communicatie ging neem ik aan ook via Marktplaats?). En ik zou hem ook zeker plaatsen op het Mountainbikeforum, onder de rubriek "Gezocht". Daar heb je een veel grotere doelgroep.