Het niet-fietssport andere leuke sporten onderwerp!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Kon je niet gewoon hernoemen?
Less is bore
Geprobeerd maar lukte ook niet. Als de moderator het kan verwijderen alsnog? Voor mij okee hoor.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Speciaal voor Enzzo moeten we het hier natuurlijk wel even over korfbal hebben.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
En op ruime afstand achter korfbal komen dan bijzaken
De absolute dominantie van Verstappen. Wordt een dodelijk saai seizoen vrees ik. En zou Ferrari zich al achter de oren krabbelen over het aantrekken van Hammie?
En in het schaatsen een prachtig voorbeeld wat de omgeving van een sporter doet met je prestaties. Joy Beune: jaren bij Jumbo gezeten en telkens net niet. Nu onder de vleugels van IKO heeft ze het geloof weer te pakken, net wél die juiste prikkels gekregen.
De absolute dominantie van Verstappen. Wordt een dodelijk saai seizoen vrees ik. En zou Ferrari zich al achter de oren krabbelen over het aantrekken van Hammie?
En in het schaatsen een prachtig voorbeeld wat de omgeving van een sporter doet met je prestaties. Joy Beune: jaren bij Jumbo gezeten en telkens net niet. Nu onder de vleugels van IKO heeft ze het geloof weer te pakken, net wél die juiste prikkels gekregen.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hoop dat de boel daar gewoon tot rust komt. Max bij Mercedes zou ik echt niet leuk vinden. Jammer dat Ham naar Maranello gaat, had mooi gevonden als Max die handschoen op zou pakken.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rijpma-de jong naar Reggeborgh.
Leegloop bij Jumbo. Benieuwd wat Leerdam gaat doen.
Leegloop bij Jumbo. Benieuwd wat Leerdam gaat doen.
Less is bore
Jumbo stort nu echt wel als een kaartenhuis in elkaar. Bergsma gaat ook al weg. Leerdam is hun enige echte topper nog.
Wel leuk dat buitenlandse toppers nu veel meer dan eerst meedoen in het schaatsen.
Wel leuk dat buitenlandse toppers nu veel meer dan eerst meedoen in het schaatsen.
Ach verslaan....ik zie die gevechten meer als een soort WWF uit de jaren 80. Hoop show, op zich best knap, maar een wedstrijd? Nou nee. De volgende tegenstander wordt denk ik Hulk Hogan
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.