Pagina 1 van 2
Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 13:59
door Died007
Onlangs dure Wahoo pedalen gekocht. Echter inklikken was onmogelijk. Wat me opviel was dat veer in plaatje onder de schoen wel erg strak stond. Vraag voorgelegd -inclusief mijn bevinding van schoenplaatje- aan Futurum. Antwoord, inklikken is stroef, zoek naar een filmpje op internet. Tevens gevraagd of onder garantie e.e.a. geretourneerd kon worden etc. Geen enkel antwoord. Wat een bizar slechte ervaring van Futurum.
Wat blijkt, de C-veer is te strak afgeleverd, deze dient vervangen te worden of handmatig opgerekt te worden. Maar jongens, als ik een probleem zeer duidelijk omschrijf dan veracht ik toch een andere reactie dan: kijk daar naar een filmpje. Sales kan iedereen, service leveren maar enkelen. Overigens staat in de advertentie van Futurum: "soepel inklikken".
Ik doe geen aankopen meer bij Futurumshop. Garantievoorwaarden en service zijn meer dan holle begrippen op de website!
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 14:03
door rob74
Heb je nu speciaal een account aangemaakt om Futurum hier zwart te maken?
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 14:08
door leon1
Dat je niet tevreden bent snap ik. Al weet ik niet van de hoed en de rand want ik hoor het verhaal maar van een kant.
Ik ken Futurum niet anders dan dat ze hele goede service leveren. Dus om een bedrijf meteen bij 1 slechte ervaring buiten te sluiten vind ik wel kort door de bocht. Ik zou gewoon de dialoog nogmaals opzoeken.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 14:08
door Lcsmet
Died007 schreef: ↑22 mar 2024 13:59
..............Garantievoorwaarden en service zijn meer dan holle begrippen op de website!
Een gebruiker doet een aankoop en is niet tevreden van zijn aankoop.
Dat valt NOOIT onder garantie.
Bij Futurum mag je heel wat zaken eerst proberen en indien het niet bevalt terugsturen, jouw aankoop valt daar mogelijk niet onder. Dat kan je perfect terugvinden op hun website.
Een beetje sneu dat je een firma die bij heel wat fietsers als heel goed te boek staat nu, onterecht?, in een slecht daglicht stelt.
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keyw ... m&start=12
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 15:25
door bakboord1
Vreemd verhaal.
Al meerdere ervaringen met Futurumshop en garantie/service die heel positief zijn.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 15:37
door pino
Nu weer een probleempje gehad met een door Futurumshop geleverd produkt. Keurig netjes opgelost.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 16:59
door Kornuit
Als er 1 zaak is waar ik graag iets koop zonder te twijfelen over garantie is het futurumshop wel. Ook zelf ervaren hoe goed hun klantenservice is.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 17:17
door DDX
Ja en ook iedereen aanraad om een garmin of wahoo daar te kopen met 5 jaar garantie addon.
Gewoon omdat de kans best groot is dat je tussen jaar 2 en ... (tot 5) een issue gaat krijgen en je via een andere shop dan gewoon een nieuwe garmin mag kopen.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 17:29
door Lcsmet
Op velofollies was er een standhouder die wist te vertellen dat Futurum kwestie Garmin service/garantie geven niet te kloppen is.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 17:30
door derxx
Of alle andere dingen. Bij mij hebben ze nog nooit moeilijk over garantie gedaan. 3jr crash garantie op giro helmen, korting gekregen op nieuwe kleren na een crash. Zadels en schoenen gewoon kunnen omruilen na passen. Futurum is mijn goto voor de meeste zaken.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 17:37
door scottwilko
Maar hoe kom je zelf tot de conclusie dat de veer niet goed is? Indien je dat kunt aantonen, zal Futurum zeker geen probleem maken van de garantie.
Re: Futurumshop geeft geen garantie
Geplaatst: 22 mar 2024 21:47
door nijkie
Dit soort berichten neem ik niet serieus,hier ook prima ervaring met Futurum shop.