Couple kleding
Ik fiets regelmatig samen met mijn partner, en zijn kwam met het idee om eens te kijken naar een keer een matchend shirt.
We zijn geen anwb-stel... Maar af en toe eens met zelfde shirt is best een keer leuk. (Net als bij je vereniging iedereen hetzelfde tenue rijd).
Ik ben eens een beetje online aan het zoeken, maar het viel me op dat er eigenlijk nergens de optie is. Allemaal andere kleurstellingen en motieven. (Eigenlijk alleen rapha heeft voor mannen en vrouwen dezelfde kleuren.. monotone kleuren met witte band)
Heeft er iemand een goede site of ideeën om eens mee verder te kijken? Het zal geen gat in de markt zijn, maar vind wel opvallend hoe weinig het lijkt te bestaan
We zijn geen anwb-stel... Maar af en toe eens met zelfde shirt is best een keer leuk. (Net als bij je vereniging iedereen hetzelfde tenue rijd).
Ik ben eens een beetje online aan het zoeken, maar het viel me op dat er eigenlijk nergens de optie is. Allemaal andere kleurstellingen en motieven. (Eigenlijk alleen rapha heeft voor mannen en vrouwen dezelfde kleuren.. monotone kleuren met witte band)
Heeft er iemand een goede site of ideeën om eens mee verder te kijken? Het zal geen gat in de markt zijn, maar vind wel opvallend hoe weinig het lijkt te bestaan
-
- Forum-lid
Alė heeft vaak shirts die zowel voor dames als heren beschikbaar zijn, mogelijk verschillend kleurtje maar wel hetzelfde design.
-
- Forum-lid
https://www.i-ris.cc/products/cycling-j ... acing-team
Dit is het kledingmerk van Iris Slappendel.
Staan meer unisex shirtjes op, degene uit de link vind ik zelf erg vet!
Dit is het kledingmerk van Iris Slappendel.
Staan meer unisex shirtjes op, degene uit de link vind ik zelf erg vet!
-
- Forum-lid
Het is een koopje
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Etxeondo heeft matchende sets voor mannen en vrouwen
-
- Forum-lid
Je zou ook Maap kunnen proberen. Kost niets en je bent daarna ready for some ANWB action.
- thestudent
- Forum-lid HC
Dit zou ik dus echt verschrikkelijk vinden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Kijk eens op https://gobik.com/en Daar hebben ze veel unisex shirtjes.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)