La Chouffe classic
Beste leden,
Ik vroeg me af of er iemand bekend is met de La Chouffe classic?
Wordt verreden in België/Luxemburg op dezelfde dag als Limburgs Mooiste, maar hij lijkt mij qua hoogtemeters (voorbereiding Marmotte) interessanter dan LM.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
dank
groeten,
fedde
Ik vroeg me af of er iemand bekend is met de La Chouffe classic?
Wordt verreden in België/Luxemburg op dezelfde dag als Limburgs Mooiste, maar hij lijkt mij qua hoogtemeters (voorbereiding Marmotte) interessanter dan LM.
Ik hoor graag jullie ervaringen!
dank
groeten,
fedde
[quote="feddek"]jazeker... een sportievere sponsor is niet denkbaar [/quote]
dus bij de verzorgingsposten bidonnetje niet vullen met isostar maar met chouffe.
OT: Verder ken ik deze tocht niet overigens
dus bij de verzorgingsposten bidonnetje niet vullen met isostar maar met chouffe.
OT: Verder ken ik deze tocht niet overigens
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
Ik heb hem niet zelf gereden, maar ken wel een aantal personen die de tocht in het Land van het Kabouterbier hebben gereden en die zijn over het algemeen positief erover (zowel over het bier als over de tocht). Bij de laatste bevoorradingspost krijg je inderdaad een biertje trouwens...
Een supermooie tocht met een zeer goede organisatie en is mijn favoriet. Dit jaar ben ik weer van de partij en heb al flink wat kilometers in m'n "2e thuisomgeving" gemaakt ter voorbereiding van de La Chouffe Classic. Ik heb geen vergelijk met LM maar (persoonlijk) een echte aanrader. Zorg wel voor de nodige training vooraf en de juiste "gear" want zwaar is het... En wbt het biertje. Die laat ik wijselijk staan tot de eindstreep. Neem aan dat je de site al hebt bekeken?
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.