GripGrab kleding
Iemand ervaring met GripGrab fietskleding (shirt, broek)? En is er een winkel regio Den Haag - Rotterdam die deze kleding ook heeft? Handschoentjes, sokken, e.d. vind ik genoeg van ze, maar de kleding dus niet. Website van GripGrab en sites van hun dealers in de regio geven ook geen duidelijkheid. Aanvullend, volgens hun website zou Mantel Rotterdam kleding hebben, maar niets gevonden daar ...
Time is on my site.
Mantel Arnhem zag ik van de week een hele hoek met enkel GribGrab. Volgens de website hebben ze ook wat voorraad in Rotterdam. Misschien even vragen?Slowracer schreef: ↑15 jun 2024 11:40 Iemand ervaring met GripGrab fietskleding (shirt, broek)? En is er een winkel regio Den Haag - Rotterdam die deze kleding ook heeft? Handschoentjes, sokken, e.d. vind ik genoeg van ze, maar de kleding dus niet. Website van GripGrab en sites van hun dealers in de regio geven ook geen duidelijkheid. Aanvullend, volgens hun website zou Mantel Rotterdam kleding hebben, maar niets gevonden daar ...
-
- Forum-lid
Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door scottpch64 op 15 jul 2024 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Gribgrab heeft een hele goede aftersales, dus gewoon aanbieden bij verkoper, die mag ze meteen omruilen voor een stel nieuwe.