Zeer slechte ervaring met Ron
Had 4 maanden geleden twee remschijven met een carbon plaatje erop gekocht (Sjonnie I know). Kwamen binnen en de carbon plaat bleek net iets te groot waardoor hij tegen mijn blokje liep. Ook was bij één van de twee schijven de carbon plaat echt heel erg uit het midden, zo'n twee mm. Wat mij betreft dus slechte tot geen quality control. Contact opgenomen en mij werd de vernieuwde versie aangeboden die niet te groot zou zijn.
Ik vroeg een retourlabel maar dat konden ze niet sturen, ze konden alleen een koerier langs sturen (ook na aandringen op dat het echt niet nodig was en een label veel makkelijker was voor een klein pakje). Poolse mail met tijdvak van 00:00-23:59 van DPD, dus uiteraard koerier gemist want ga niet als een kluizenaar zitten wachten (ook na DPD bellen geen beter tijdvak gekregen). Heb toen op eigen kosten het pakje opgestuurd (ook DPD gekozen). Pakje kon niet afgeleverd worden en is vervolgens niet door hun afgehaald dus na twee weken had ik hem weer terug
Opnieuw label gevraagd. Wederom onmogelijk. Opnieuw koerier met tijdvak 00:00-23:59, nu toevallig getroffen. Nadat de nieuwe schijven op vrijdagmiddag waren afgeleverd bij het afhaalpunt (dat in het weekend dicht is) bleken deze op maandagochtend deze alweer retour gegaan te zijn. Uiteindelijk wel mijn geld terug gekregen. Alles heeft in totaal bijna twee maanden geduurd volgens mij. Vaak hele trage communicatie van hun kant in gebrekkig Engels.
Wel jammer want op het oog hebben ze wel mooie dingen voor weinig geld.