Favoriet benzinestationvoedsel?
Je kent het wel, de rit is zwaarder of langer dan gepland, je hebt onvoldoende eten mee. Gelukkig is er vrijwel altijd een benzinestation op redelijke afstand te vinden voor een bijvulling. Wat is dan jullie keuze?
Ik kies vaak voor een Snickers in zo'n geval, maar er is vast iets beters wat ook lekker is.
Ik kies vaak voor een Snickers in zo'n geval, maar er is vast iets beters wat ook lekker is.
-
- Forum-lid
Wafels is mijn keuze of worstenbrood.
-
- Forum-lid
In basis toch gewoon Euro95....
Maar anders iets van een broodje oid. Hou in de regel wel van echt 'vast' voedsel.
Maar anders iets van een broodje oid. Hou in de regel wel van echt 'vast' voedsel.
-
- Forum-lid
HARIBO +1
Ik neem bij langere tochten nooit genoeg eten mee en ik ga er altijd vanuit even een bevoorrading te moeten doen bij een tankstation. Ik heb zelfs voorkeuren per merk. Bij Esso hebben ze het minste assortiment. Shell en BP zijn mijn favorieten. Die hebben altijd de lekkerste wafels. Meer keuze in broodjes en meer soorten ijsjes. Even op het picknick bankje eten, nog een wafel in de achterzak en dan de laatste 40 km doen.
Live fast; die young. mijn blog
Benzinestations zijn ideaal voor een korte stop. Nooit gedoe met fiets op slot zetten. Vaak mag hij wel even binnen staan. Je kunt er vaak naar de WC. Favoriete consumpties zijn koffie, stroopwafels en marsrepen. Liefst alledrie.
hun fietsen.
Bij een lange rit zoals m'n jaarlijkse rondje (210) Zeeland ga ik ergens lunchen. Gewoon lekker uitsmijtertje met een radler 0.0, espresso toe.
Bij rondjes van 80-150 doe ik koffie drinken met de bekende appelpunt.
Korter stop ik hoogste zelden en als ik al stop is het op 10km voor "de meet" voor een ijsje.
Een hele, hele enkele keer met een rondje Vianen (=160) met de klok mee haal ik bij de pomp bij Alblasserdam een flesje sportdrank en iets hartigs.
Na 200 meter heb ik daar dan al weer spijt van. Ik wil dan wat hartigs maar zo'n gehaktstaaf is natuurlijk een culinaire ramp..........
Zo'n verpakte sandwich is echter echt een belediging. Iets zoets trek ik op een bepaald moment echt niet meer.
Liefst zoek ik dan een bakker waar ze borek verkopen. Als ik flauw ben knap ik daar echt van op.
Ik haal wel flesjes water bij een benzinepomp als er geen waterpunt in de buurt is maar de rest wat ze hebben laat ik liever staan.
Bij rondjes van 80-150 doe ik koffie drinken met de bekende appelpunt.
Korter stop ik hoogste zelden en als ik al stop is het op 10km voor "de meet" voor een ijsje.
Een hele, hele enkele keer met een rondje Vianen (=160) met de klok mee haal ik bij de pomp bij Alblasserdam een flesje sportdrank en iets hartigs.
Na 200 meter heb ik daar dan al weer spijt van. Ik wil dan wat hartigs maar zo'n gehaktstaaf is natuurlijk een culinaire ramp..........
Zo'n verpakte sandwich is echter echt een belediging. Iets zoets trek ik op een bepaald moment echt niet meer.
Liefst zoek ik dan een bakker waar ze borek verkopen. Als ik flauw ben knap ik daar echt van op.
Ik haal wel flesjes water bij een benzinepomp als er geen waterpunt in de buurt is maar de rest wat ze hebben laat ik liever staan.
Onlangs de 24/7 ARAL's mogen ontdekken. Als ik het goed zag kon je er zelfs een pizza warm maken.
Ik was op zoek naar koude chocomelk, maar kwam dit tegen: https://yfood.com/nl-nl/collections/dri ... iew=bundle
De choco variant smaakt best choco achtig, en je haalt in 1x 500kcal naar binnen middels een koud drankje, wat bij mij goed uitkwam omdat het 31 graden was en ik geen zin in eten had.
Qua eten, zou ik gaan voor die driehoekjes-broodjes of, als ze hebben, een broodje kroket.
Ik was op zoek naar koude chocomelk, maar kwam dit tegen: https://yfood.com/nl-nl/collections/dri ... iew=bundle
De choco variant smaakt best choco achtig, en je haalt in 1x 500kcal naar binnen middels een koud drankje, wat bij mij goed uitkwam omdat het 31 graden was en ik geen zin in eten had.
Qua eten, zou ik gaan voor die driehoekjes-broodjes of, als ze hebben, een broodje kroket.
Rule #5