De zoveelste “oortjes” discussie
-
- Forum-lid
Daar gaan ze weer; veiligheid of eerlijke koers?
Het experiment van de UCI lijkt in elk geval geen succesverhaal:
https://nos.nl/l/2533364
Het experiment van de UCI lijkt in elk geval geen succesverhaal:
https://nos.nl/l/2533364
Wat een kul verhaal over die veiligheid. Als er ergens waar ook ter wereld over welk onderwerp dan ook het begrip veiligheid erbij wordt gehaald, dan weet je meteen dat er hele andere argumenten een rol spelen. Renners willen info over de koers en hun concurrentie. Ploegleiders willen instructies geven. Oortjes en veiligheid is een lariekoek discussie.
Live fast; die young. mijn blog
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Helemaal mee eens.
Want waarom schreeuwen de ploegen dan moord en brand als er eens geen signaalgever aan een obstakel staat in de Tour of bij de RVV waar ze wel met oortjes mogen rijden?
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
De UCI zou inderdaad eens naar andere zaken moeten kijken qua veiligheid!!
Maar daarom heb ik dit draadje juist geopend: de hypocrisie druipt er vanaf!
Maar daarom heb ik dit draadje juist geopend: de hypocrisie druipt er vanaf!
-
- Forum-lid
Dus het is niet de zoveelste oortjes discussie, maar de hypocriete UCI discussie?
-
- Forum-lid
Heb je het artikel gelezen?
Mij reactie was bedoeld voor de bovenstaande posts.
De -vermeende- hypocrisie van de UCI staat duidelijk beschreven in het artikel wat ik citeerde
Mij reactie was bedoeld voor de bovenstaande posts.
De -vermeende- hypocrisie van de UCI staat duidelijk beschreven in het artikel wat ik citeerde
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was gisteren goed te zijn bij de TdFF dat oortjes onmisbaar zijn: gevaarlijke bocht werd goed aangegeven door de ploegleiders en toen het alsnog mis ging werd er onmiddelijk goed gecommuniceerd wat er aan de hand was en dat ploeggenoten direct steun konden bieden
Less is bore
-
- Forum-lid
Communicatie met vrouwen duurt altijd wat langer hé
"Gevaarlijke bocht over 200 meter"
"Gevaarlijke bocht? Wat wil je daarmee zeggen? Bedoel je dat dubbelzinnig? Vind je me te dik, heb je iemand anders of is er iets anders dat je me wil zeggen? En nu we het toch over gevaarlijke bochten hebben, je sokken lagen vanmorgen naast de wasmand i.p.v. erin!
"Gevaarlijke bocht? Wat wil je daarmee zeggen? Bedoel je dat dubbelzinnig? Vind je me te dik, heb je iemand anders of is er iets anders dat je me wil zeggen? En nu we het toch over gevaarlijke bochten hebben, je sokken lagen vanmorgen naast de wasmand i.p.v. erin!
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Is dit humor?
Heeft iemand het routeboek gelezen: na de rotonde rechtdoor. Daar gaat je Garmin, en je ... communicatie.
Heeft iemand het routeboek gelezen: na de rotonde rechtdoor. Daar gaat je Garmin, en je ... communicatie.