Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaring met webshop samewood.com?

arjean
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 mar 2009 16:37

arjean 04 mei 2010 15:40

Heeft er hier iemand ervaring met de webshop Samewood.com ?

Veel ploegkleding tegen lage prijzen.

De kleding is ongetwijfeld replica, maar ziet er op het oog wel goed uit. Uit navraag bleek dat de verzendkosten (ook naar NL) bij de prijs zitten inbegrepen.

Iemand bekend hiermee?

benvdv
Forum-lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 05 nov 2008 15:13

benvdv 28 feb 2011 20:04

En heb je hier wat gekocht? De prijzen vielen me ook op, maar ben benieuwd of het allemaal naar wens is gegaan en of de kleding bevalt, aangezien het namaak is.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"

marcmarc
Forum-lid
Berichten: 257
Lid geworden op: 11 okt 2007 14:20

marcmarc 28 feb 2011 20:14

zelfs een tricot van de Robo-bank is verkrijgbaar :)
http://www.samewood.com/category.php?action=284

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 28 feb 2011 20:18

Arjean zal wel blij zijn met deze snelle reacties op zijn vraag...
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 28 feb 2011 22:15

Ik weet het, bijna een jaar na dato pas een reactie....(mijn ervaringen met Samewood.com dateren dan ook slechts van de afgelopen paar maanden)

Imiddels een aantal dingen dus besteld en gekregen. Alleen m`n laatste bestelling (Cancellara-Zwitsers-kampioen-outfit) duurt nu toch wel redelijk lang. Ze schermen met het Chinees nieuwjaar wat er tussen zit, waarbij blijkbaar heel China vakantie heeft. Het zou deze week binnen moeten komen.......

De andere dingen zijn, voor wat je er voor betaalt, eigenlijk best gaaf. Heb er nog niet in gefietst, alleen gepast. Past zeer acceptabel! Als je echt heeeeeeeel kritisch bent dan is het net niet helemaal echt, maar, nogmaals, de prijs doet dat snel vergeten.

benvdv
Forum-lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 05 nov 2008 15:13

benvdv 28 feb 2011 22:52

giroditaliafan schreef:Ik weet het, bijna een jaar na dato pas een reactie....(mijn ervaringen met Samewood.com dateren dan ook slechts van de afgelopen paar maanden)

Imiddels een aantal dingen dus besteld en gekregen. Alleen m`n laatste bestelling (Cancellara-Zwitsers-kampioen-outfit) duurt nu toch wel redelijk lang. Ze schermen met het Chinees nieuwjaar wat er tussen zit, waarbij blijkbaar heel China vakantie heeft. Het zou deze week binnen moeten komen.......

De andere dingen zijn, voor wat je er voor betaalt, eigenlijk best gaaf. Heb er nog niet in gefietst, alleen gepast. Past zeer acceptabel! Als je echt heeeeeeeel kritisch bent dan is het net niet helemaal echt, maar, nogmaals, de prijs doet dat snel vergeten.


De maten bevallen dus wel? Klopt het dat je 1 maat groter moet nemen? Zit er een beetje een ok zeem in?
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 28 feb 2011 23:30

Maten bevallen zeker. Lijkt een beetje op Santini. Daar heb ik altijd maat L. (t.o.v. Agu waar ik maat M vaak heb). Hier bij samewood.com zowel shirt als broek maat L. Shirt past goed. Broek past niet slecht. (de bretellen voelen een beetje kort/krap aan). De zeem lijkt ook goed. Kan je alleen nog geen praktijkervaring melden. Lijkt me echter gewoon ok.

Gebruikersavatar
jeroenkuiper
Forum-lid
Berichten: 1090
Lid geworden op: 31 mei 2010 00:20
Locatie: wolvega

Gebruikersavatar jeroenkuiper 01 mar 2011 01:53

leuke site... erg goedkoop allemaal, zou er misschien een shirtje vandaan halen, maar lang op zo'n goedkope zeem zitten lijkt mij niet echt fijn, die dingen zullen vast niet zo goed doorontwikkeld zijn als de duurdere broeken met zeem
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16417
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 01 mar 2011 17:09

2 Dagen geleden een mail gestuurd voor informatie maar nog niets terug ontvangen.
I know myself like no one else
Nothing to defend

giroditaliafan
Forum-lid
Berichten: 113
Lid geworden op: 18 aug 2010 23:43

giroditaliafan 01 mar 2011 17:39

M`n Cancellara-outfit is binnen!! Heeft wel een dikke maand geduurd, maar binnen is binnen!!
@ Lcsmt: Heb ook wel de ervaring dat je niet gelijk een reactie krijgt. Echter als je na verloop van tijd, +/- 3 à 4 dagen, een volgend mailtje stuurde (dat je toch wel een antwoord wilde hebben op je vorige mailtje) kreeg je uiteindelijk wel antwoord. En in mijn geval altijd redelijk afdoende.

frankmx
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 sep 2010 01:09

frankmx 09 mar 2011 12:59

2 weken geleden een leopard team set gekocht bij samewood voor 45 euro.
vandaag binnen gekregen en was totaal verrast met de kwaliteit vooral het shirt is erg mooi en de zeem in de broek ziet er ook goed uit.

je moet wel een maat tegroot bestellen maar dat geven hun ook aan. samewood is zeker een aanrader.

benvdv
Forum-lid
Berichten: 362
Lid geworden op: 05 nov 2008 15:13

benvdv 09 mar 2011 14:38

frankmx schreef:2 weken geleden een leopard team set gekocht bij samewood voor 45 euro.
vandaag binnen gekregen en was totaal verrast met de kwaliteit vooral het shirt is erg mooi en de zeem in de broek ziet er ook goed uit.

je moet wel een maat tegroot bestellen maar dat geven hun ook aan. samewood is zeker een aanrader.


Goed om te horen, vandaag of morgen even wat bestellen dan maar.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"

Plaats reactie