Fietsplannen voor 2025.
Ik trap hem af voor 2025.
Eerst 20 December 2024 dubbele liesbreuk repareren.
Weg:
18/3 t/m 24/3 Calpe fietsvakantie,Specialized Aethos gehuurd.
3/7 t/m 6/7 Vogezen La Bresse met de vrienden club.
Ondervoorbehoud van droog weer Volta nxt classic 150km.
Gravel:
Ondervoorbehoud Flatlands 300.
SBA 150.
Gooische 200.
Bockerijders 140km.
Eerst 20 December 2024 dubbele liesbreuk repareren.
Weg:
18/3 t/m 24/3 Calpe fietsvakantie,Specialized Aethos gehuurd.
3/7 t/m 6/7 Vogezen La Bresse met de vrienden club.
Ondervoorbehoud van droog weer Volta nxt classic 150km.
Gravel:
Ondervoorbehoud Flatlands 300.
SBA 150.
Gooische 200.
Bockerijders 140km.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Dan doe ik ook even mee .
In juni een week met mijn vader in de Alpen fietsen (hij wordt 70). Waarschijnlijk naar Bourg Saint Maurice en daar elke dag een col beklimmen.
Van de zomer 3 weken naar Annecy, daar zullen ook wat tochten gemaakt worden.
Verder zit ik er aan te denken om een mooie toertocht in de Ardennen te maken, nog even verder in verdiepen.
In juni een week met mijn vader in de Alpen fietsen (hij wordt 70). Waarschijnlijk naar Bourg Saint Maurice en daar elke dag een col beklimmen.
Van de zomer 3 weken naar Annecy, daar zullen ook wat tochten gemaakt worden.
Verder zit ik er aan te denken om een mooie toertocht in de Ardennen te maken, nog even verder in verdiepen.
De "fiets"plannen die in ieder geval gepland staan;
Januari Egmond wandelmarathon
Maart Zandvoort Circuit Run
September Dam-tot-Dam Loop
Oktober Amsterdam Marathon
Om diegenen voor te zijn die reageren met het feit dat dit allemaal wandel- en hardloopevenementen zijn, ja, dat klopt. En ik fiets daar als vrijwilliger (in een van de volgende functies; parcoursleider, sectorleider, voor- en achterfietser, teamleider).
Echte fietsplannen zijn er nog niet.
Januari Egmond wandelmarathon
Maart Zandvoort Circuit Run
September Dam-tot-Dam Loop
Oktober Amsterdam Marathon
Om diegenen voor te zijn die reageren met het feit dat dit allemaal wandel- en hardloopevenementen zijn, ja, dat klopt. En ik fiets daar als vrijwilliger (in een van de volgende functies; parcoursleider, sectorleider, voor- en achterfietser, teamleider).
Echte fietsplannen zijn er nog niet.
Time is (almost) on my site
- CampaYolo
- Forum-lid
De plannen zijn nog niet helemaal gesmeed, maar het volgende staat al opgeschreven:
-AGR 150km
-Het weekend van de tourstart hebben we (kopvrouw en ik) een huisje gehuurd in Stomer. Het plan is om daar wat rond te fietsen en natuurlijk wat van de koers mee te krijgen.
-Een nog te creëren route op een nog nader te bepalen datum in de Franse Ardennen.
Door mijn werk is het vaak een last minute planning. De bedoeling is om nog wat toertochten van de semi klassiekers in het voorjaar mee te pakken.
Later in het jaar een paar serieuze MTB toertochten in de Ardennen rijden staat ook op het verlanglijstje. Noem het maar oefenen ter voorbereiding van een MTB marathon.
-AGR 150km
-Het weekend van de tourstart hebben we (kopvrouw en ik) een huisje gehuurd in Stomer. Het plan is om daar wat rond te fietsen en natuurlijk wat van de koers mee te krijgen.
-Een nog te creëren route op een nog nader te bepalen datum in de Franse Ardennen.
Door mijn werk is het vaak een last minute planning. De bedoeling is om nog wat toertochten van de semi klassiekers in het voorjaar mee te pakken.
Later in het jaar een paar serieuze MTB toertochten in de Ardennen rijden staat ook op het verlanglijstje. Noem het maar oefenen ter voorbereiding van een MTB marathon.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- Long Term Postcode Challenge wil ik in 2025 afronden. Geen idee waar ik sta: want iMac. Daar is nog geen software voor.
- 2 weken fietsvakantie door Europa. Bestemming nog onbekend. Maar Praag, Wenen, Edinburgh en Cardiff staan op de lijst als eindbestemming
- De Green Divide weer eens rijden
@slowracer: Maar, huh? Dit zijn allemaal hardloop evenementen!
- 2 weken fietsvakantie door Europa. Bestemming nog onbekend. Maar Praag, Wenen, Edinburgh en Cardiff staan op de lijst als eindbestemming
- De Green Divide weer eens rijden
@slowracer: Maar, huh? Dit zijn allemaal hardloop evenementen!
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Eerst de marathon van Rotterdam, pas daarna begint mijn seizoen echt.
Alpentour met de MTB staat op t lijstje.
Verder wil ik gaan hotelpacken van Nice naar Geneve
Paar dagen met vrienden weg. Kan Zuid Limburg of Vogezen of iets ertussen in.
Alpentour met de MTB staat op t lijstje.
Verder wil ik gaan hotelpacken van Nice naar Geneve
Paar dagen met vrienden weg. Kan Zuid Limburg of Vogezen of iets ertussen in.
-
- Forum-lid
Dan misschien even kijken naar de zuidelijke Ardennen! De Gaumestreek is erg mooi en heeft een prettig microklimaat https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gaume
Iets westelijker in de zuidelijke Ardennen heb je ook een heel ruraal en prachtig gebied rond Bouillon.
Heel anders dan de geijkte paden in Houffalize, La roche of Malmedy.
Rustiger, weinig last van motorrijders en massatoerisme.
-
- Forum-lid
Half februari tot half maart naar Spanje, regio Valencia ( ter hoogte van Denia) om een lekkere start te maken.
Vanaf half april bikepacken naar de Middellandse Zee en met de camper van mijn broer en schoonzus terug.
Rest is nog open, maar bikepacken naar Pieterburen, vervolgens het fietsPieterpad en vanuit Limburg weer naar huis. Totaal zo'n 1000km is een gevorderd plan.
Mocht het er in september nog van komen gaan we naar de Provence (caravan) en wellicht worden de Mont Ventoux, Gorges de la Nesque etc. opgenomen in het programma.
Zin in 2025!
Vanaf half april bikepacken naar de Middellandse Zee en met de camper van mijn broer en schoonzus terug.
Rest is nog open, maar bikepacken naar Pieterburen, vervolgens het fietsPieterpad en vanuit Limburg weer naar huis. Totaal zo'n 1000km is een gevorderd plan.
Mocht het er in september nog van komen gaan we naar de Provence (caravan) en wellicht worden de Mont Ventoux, Gorges de la Nesque etc. opgenomen in het programma.
Zin in 2025!
Dank voor de tips!Dubbeldekker schreef: ↑11 nov 2024 18:42Dan misschien even kijken naar de zuidelijke Ardennen! De Gaumestreek is erg mooi en heeft een prettig microklimaat https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gaume
Iets westelijker in de zuidelijke Ardennen heb je ook een heel ruraal en prachtig gebied rond Bouillon.
Heel anders dan de geijkte paden in Houffalize, La roche of Malmedy.
Rustiger, weinig last van motorrijders en massatoerisme.
-
- Forum-lid HC
Ik ga niet veel bijzonders doen, ook weinig doelen. Gewoon lekker fietsen als ik er zin in heb.
Het hoogte punt is wel weer bijna 3 weken Oostenrijk, waar de MTB meegaat
Het hoogte punt is wel weer bijna 3 weken Oostenrijk, waar de MTB meegaat