Garmin Varia
Dag allemaal
Ik rijd momenteel met een Specialized SL8 maar het is heel moeilijk om mijn Garmin Varia aan mijn zadelpen te bevestigen met de bijgeleverde mount van Garmin. 100m kasseien en ik het opnieuw manueel fixeren, terwijl de Varia zelf wel zeer goed werkt in kader van veiligheid tijdens deze donkere dagen. Hebben jullie hier ook last van en zijn er oplossingen?
Groeten
Thomas
Ik rijd momenteel met een Specialized SL8 maar het is heel moeilijk om mijn Garmin Varia aan mijn zadelpen te bevestigen met de bijgeleverde mount van Garmin. 100m kasseien en ik het opnieuw manueel fixeren, terwijl de Varia zelf wel zeer goed werkt in kader van veiligheid tijdens deze donkere dagen. Hebben jullie hier ook last van en zijn er oplossingen?
Groeten
Thomas
Dat lijkt me wel. Ik denk dat Garmin al die verschillende mounts graag aan anderen overlaat. Teveel gedoe. Alhoewel ik de bevestiging van Garmin zelf met dat elastiekje altijd wel heel magertjes in uitvoering vind. Ik heb een ronde zadelpen en heb ook een betere mount gekocht die ik er om heen schroef met een boutje. Psychisch vind een duur ding aan een elastiek echt niks. Ik heb er trouwens ook zo'n rubber hoesje met tether-koordje omheen zitten.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Garmin zou natuurlijk iets met een verstelbare band kunnen maken een soort slangenklem constructie.
Maargoed voor de ronde pennen kan je voor 4 euro op ali terecht voor de andere is er vaak een aftermarket houder.
Wat ik wel makkelijk vind aan de Garmin houder is dat je hem zo overzet op een andere fiets. Dat doe ik best veel.
Hij valt er niet af, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik rijd zonder koortje en hoesje gewoon op de MTB met de garmin houder.
Nu denk ik dat kasseien erger zijn dan mountainbiken.
Maargoed voor de ronde pennen kan je voor 4 euro op ali terecht voor de andere is er vaak een aftermarket houder.
Wat ik wel makkelijk vind aan de Garmin houder is dat je hem zo overzet op een andere fiets. Dat doe ik best veel.
Hij valt er niet af, daar hoef je niet bang voor te zijn. Ik rijd zonder koortje en hoesje gewoon op de MTB met de garmin houder.
Nu denk ik dat kasseien erger zijn dan mountainbiken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hij valt er echt niet af hoor.
Maar dat de meegeleverde mounts knullig zijn blijft een feit.
Maar dat de meegeleverde mounts knullig zijn blijft een feit.
Less is bore
Heb je een link daarvan?rikkert schreef: ↑02 dec 2024 07:43 Dat lijkt me wel. Ik denk dat Garmin al die verschillende mounts graag aan anderen overlaat. Teveel gedoe. Alhoewel ik de bevestiging van Garmin zelf met dat elastiekje altijd wel heel magertjes in uitvoering vind. Ik heb een ronde zadelpen en heb ook een betere mount gekocht die ik er om heen schroef met een boutje. Psychisch vind een duur ding aan een elastiek echt niks. Ik heb er trouwens ook zo'n rubber hoesje met tether-koordje omheen zitten.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.