Kroondomein
De kopvrouw wil komend weekend gravellen met een vriendin. Vriendin heeft een fiets met max 32mm clearance. Kun je daarmee op pad op het Kroondomein of is er veel mul zand en moet je echt breder?
(En heeft er iemand misschien een mooie route rond de 100km, met dus voorkeur voor "simpel" gravel.)
(En heeft er iemand misschien een mooie route rond de 100km, met dus voorkeur voor "simpel" gravel.)
Dat kan prima met 32mm.Critic schreef: ↑27 mar 2025 14:39 De kopvrouw wil komend weekend gravellen met een vriendin. Vriendin heeft een fiets met max 32mm clearance. Kun je daarmee op pad op het Kroondomein of is er veel mul zand en moet je echt breder?
kleine moeite om even wat te tekenen;
{edit link verwijderd}
Starten in hoog-soeren en oa echoput, paalweg en hogeduvel erin, via molen garderen en radio kootwijk. Koffie/lunch stop bij restaurant uddelermeer
let op bij de route van @kornuit dat je het fietspad pakt langs het spoor en niet de trail, die is niet prettig met racer (onderkant van plaatje).
Laatst gewijzigd door hopjes op 28 mar 2025 10:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Route van Kornuit is leuk, maar heeft niet veel Kroondomein. Die van Hopjes heeft meer. Mogelijk kom je een stukje zand tegen. Als je maar met MTB-pedalen rijdt en niet met wegpedalen is dat geen issue.
Als je op “battle” zoekt vind je een hoop routes met heel weinig horeca.
Niet zijken maar reiden !
De bekende 'battle' routes zijn meer MTB dan voor racer (met 32mm). Met name vanwege de boomstronken en trails, ik vind dat zeker geen 'simpel gravel'. Maar is idd wel 100% kroondomeinen, evenals 'droge paden route'.pino schreef: ↑27 mar 2025 17:50 Route van Kornuit is leuk, maar heeft niet veel Kroondomein. Die van Hopjes heeft meer. Mogelijk kom je een stukje zand tegen. Als je maar met MTB-pedalen rijdt en niet met wegpedalen is dat geen issue.
Dat geloof ik graag. Ik ben daar niet bekend. Had deze route nog liggen. Heb hem ook nog een andere gestuurd, maar nogmaals...ik kan er niet zoveel zinnigs over zeggenpino schreef: ↑27 mar 2025 17:50 Route van Kornuit is leuk, maar heeft niet veel Kroondomein. Die van Hopjes heeft meer. Mogelijk kom je een stukje zand tegen. Als je maar met MTB-pedalen rijdt en niet met wegpedalen is dat geen issue.

-
- Forum-lid
Rondom Harderwijk is het momenteel een grote stoffige maar ook mulle bende aan het worden. Ook de grotere bospaden. Zal rondom Apeldoorn niet veel anders zijn. Benieuwd of voorspelde regen (veel, weinig?) van morgen daar nog iets aan doet.
Ziet er leuk gevarieerd uit. Ik bewaar hem in ieder geval. Komt aardig achter im de tuin langs.Kornuit schreef: ↑27 mar 2025 21:20Dat geloof ik graag. Ik ben daar niet bekend. Had deze route nog liggen. Heb hem ook nog een andere gestuurd, maar nogmaals...ik kan er niet zoveel zinnigs over zeggenpino schreef: ↑27 mar 2025 17:50 Route van Kornuit is leuk, maar heeft niet veel Kroondomein. Die van Hopjes heeft meer. Mogelijk kom je een stukje zand tegen. Als je maar met MTB-pedalen rijdt en niet met wegpedalen is dat geen issue.
Als je op “battle” zoekt vind je een hoop routes met heel weinig horeca.![]()
Niet zijken maar reiden !