Polar software onder Windows7
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik lees overal dat Polar software niet compatible is met W7. Voor ik er zelf mee ga stoeien, is er iemand die een truukje weet om het wel te laten draaien?
Ik heb al iets gelezen over een XP-modus in W7, maar dat zegt mij verder niet veel....
Ik heb al iets gelezen over een XP-modus in W7, maar dat zegt mij verder niet veel....
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Bij mij draait Polar Pro trainer 5 zowel op W7 32 als 64 bit zonder problemen.
What makes the boat go faster?
Hier ook geen issues met ProTrainer5 onder 7 32-bit
"Grandma was slow, but she was old!"
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
Cervélo S1 2009 / SRAM Force BMC CrossMachine CX02 / Shimano 105
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je hoeft die gedownloade versie niet te registeren oid?
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Gebruik de CD van ca 1,5 jaar terug en daarna de updater zijn werk laten doen.
What makes the boat go faster?
Hier werkt het ook ok (Windows 7-64 bit. Ik heb het geïnstalleerd via deze procedure: link naar polarsite
Ik heb vandaag een nieuwe laptop van het werk gekregen, bij het overzetten van mijn gegevens is de Polar Software 'natuurlijk' niet overgezet (geen bedrijfssoftware). Nu is alleen het probleem dat er in mijn nieuwe laptop geen DVD/CD-speler zit. Iemand een suggestie hoe nu de software te installeren?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Bedankt voor de tip, de reactie van Polar zelf was minder behulpzaam...
"Helaas hebben wij deze software enkel leverbaar op cd-rom.Ook is de Protrainer 5 software niet te downloaden. Onze excuses voor het ongemak."
Nu nog wel een andere vraag. Ik heb voor het inleveren van mijn oude laptop alle trainingsbestanden via de optie "trainingsgegevens e-mailen" verstuurd, kan ik deze nu weer gemakkelijk inlezen, zodat ik mijn oude trainingen terug kan zien?
"Helaas hebben wij deze software enkel leverbaar op cd-rom.Ook is de Protrainer 5 software niet te downloaden. Onze excuses voor het ongemak."
Nu nog wel een andere vraag. Ik heb voor het inleveren van mijn oude laptop alle trainingsbestanden via de optie "trainingsgegevens e-mailen" verstuurd, kan ik deze nu weer gemakkelijk inlezen, zodat ik mijn oude trainingen terug kan zien?