Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Ervaringen veelvoordefiets.nl

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 18 apr 2010 20:59

Hallo mensen
Wie heeft er ervaring met veelvoordefiets.nl

Ikzelf heb een paar jaar geleden al eens iets via die winkel laten komen maar dat ging met haken en ogen
Er was toen iets aan de hand met het afhandelen van de Ideal betalingen( we hebben de fout nog proberen te reproduceren maar dat lukte niet )
Alles is toen wel goed gekomen.

Pas geleden ( de 14e ) heb ik een grote bestelling gedaan van Castelli kleding
ik kies voor betalen met Ideal
Ik doe de betaling en gelukkig kies iik dan altijd voor een kopie van de betaling naar je eigen mail adres sturen en dat was maar goed ook!
ik kijk mijn emal na want je krijgt meestal wel een bevestiging van je bestelling en een bevestiging van de Ideal betaling
Ik kreeg niks en dat vond ik vreemd dus ik log in om in mijn account te kijken wat er nou met die bestelling aan de hand is.
Totaal geen bestelling te vinden , alleen mijn bestelling van een paar jaar geleden was te zien.
Vreemd ,vreemd , vreemd want het geld is wel van mijn rekening afgeschreven!.

Ik vervolgens mailen , nog diezelfde dag( optie dringend)
Geen reactie tot op heden
ik gisteren bellen .......antwoordapparaat

Morgen nog maar eens bellen

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 18 apr 2010 21:03

veelvoordefiets is volgens mij een "bij-baantje".
Iemand die het wel met veel plezier doet. (vanuit huis, denk ik zelf)

Ik heb er een paar keer iets besteld en snelle levertijden hoef je er niet te verwachten want veel ligt er niet op voorraad.

tot 2x toe had ik iets besteld wat niet meer leverbaar was door Castelli.
Tot 2x toe kreeg ik netjes een belletje met een voorstel voor een alternatief.
De keer dat het voorstel 2 euro goedkoper was, heb ik dat netjes teruggestort gekregen.
FacebookS3RSSite

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 18 apr 2010 21:17

Hmm, je moet zelf initiatief nemen. Bij mij is het in twee keer bezorgd en is er niets vanaf gegaan. Tussen het moment van bestellen en het ontvangen zat ongeveer een week of 2, en voor de andere helft 4. Volgens mij is het een zaak in Amsterdam die dit er idd bij doet. Hun Castelli assorti is wel lekker breed en ze zijn ook niet echt duur.

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 18 apr 2010 21:58

Het zal het allemaal wel goed komen.
De vorige keer is het ook goed gegaan en ik zie nergens negatieve verhalen over deze winkel.
Morgen bel ik ze weer en dan zoeken we uit waar het fout is gegaan.

Gewoon een stomme vraag he.

Kan een Ideal sessie verlopen?
Ik heb namelijk alles ingevuld tot en met het venster van Ideal waarin je je bank moet kiezen.
Daarna heb ik ff vlug ( in een ander venster) het saldo mijn rekening gecontroleerd dus er heeft wat tijd tussen het sellecteren van de bank en de daadwerkelijke betaling gezeten.

Nou ja , morgen gaan we even in conclaaf.

flex
Forum-lid
Berichten: 186
Lid geworden op: 24 apr 2007 16:24

flex 19 apr 2010 09:50

Heb daar 4-4 een bestelling gedaan van castelli, maar nog steeds niet binnen dit ivm de levering van castelli. Heel vervelend allemaal, maar ik word wel goed geholpen.
Whistle

adu
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 03 aug 2009 13:14

adu 19 apr 2010 17:27

Veelvoordefiets is volgens mij hetzelfde als Futurumshop. Bij bestelling bij Futurum kreeg ik de spullen in een doos van Veelvoordefiets. F-shop is altijd goed gegaan bij mij. Ik heb al diverse malen besteld en geleverd gekregen, dus het is wel vreemd dat ze nu niet reageren ervan uitgaande dat die twee inderdaad tot dezelfde onderneming behoren.
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

kort
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 31 aug 2007 17:49

kort 20 apr 2010 01:30

Vorig jaar heb ik er kleding gekocht. Omdat vaak in de buurt ben gewoon afgehaald. Het is een eenmanszaakje en hij is afhankelijk van bestellingen bij leveranciers/importeurs want hij heeft geen voorraad. Uitstekende ervaring met veel voor de fiets gehad.

mrangry
Forum-lid
Berichten: 173
Lid geworden op: 17 okt 2009 19:28

mrangry 20 apr 2010 11:48

adu schreef:Veelvoordefiets is volgens mij hetzelfde als Futurumshop. Bij bestelling bij Futurum kreeg ik de spullen in een doos van Veelvoordefiets. F-shop is altijd goed gegaan bij mij. Ik heb al diverse malen besteld en geleverd gekregen, dus het is wel vreemd dat ze nu niet reageren ervan uitgaande dat die twee inderdaad tot dezelfde onderneming behoren.


Veel voor de fiets zit bij mij om de hoek in Amsterdam, Futurum zit in Apeldoorn. Ik kan me gezien de professionele organisatie bij Futurum niet voorstellen dat dit geveltje (het is wel een winkeltje met een etalage trouwens, maar ik ben er nooit binnen geweest) erbij hoort.

adu
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 03 aug 2009 13:14

adu 20 apr 2010 12:25

Misschien werken ze samen, als gezegd kreeg ik een bestelling bij Futurumshop in een doos van Veelvoordefiets. Verder weet ik het ook niet.
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

masterb
Forum-lid
Berichten: 1892
Lid geworden op: 25 aug 2006 16:34

masterb 20 apr 2010 12:27

Het kan natuurlijk zo zijn dat futurumshop een belletje doet of veelvoordefiets iets op voorraad heeft en tegen betaling wilt leveren aan een klant van futurumshop. Dat gebeurt bij je fm om de hoek ook vaak genoeg.

adu
Forum-lid
Berichten: 164
Lid geworden op: 03 aug 2009 13:14

adu 20 apr 2010 12:34

Het zou zomaar kunnen Master B, ik weet het niet.
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

Gebruikersavatar
martinovibes
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 25 apr 2007 18:55

Gebruikersavatar martinovibes 20 apr 2010 19:35

HMM , nog steeds geen kontakt gehad.
Ik snap het niet.

Plaats reactie