Wat zit er in jouw zadeltasje ?
biba, bandenlichters, kettingpons, imbussleutels, SOS kaartje met namen en adressen die gebeld moeten worden als ik in katzwijn lig. Wat losse muntjes voor als ik ineens geld nodig mocht hebben.
't Geld heb ik 1 keer nodig gehad was een erg warme dag en moest nog 10 km en de bidons waren leeg. Bij een tankstation maar even wat vocht gehaald
't Geld heb ik 1 keer nodig gehad was een erg warme dag en moest nog 10 km en de bidons waren leeg. Bij een tankstation maar even wat vocht gehaald
Geen zadeltas.
Compact setje dat in achterzak of camelbak gaat, met daarin:
1 biba, Lezyne miniplakset, 2 bandenlichters, multitooltje, pompje, 10 euro, iPhone.
Die laatste 2 zijn voor noodgevallen, de rest is om te zorgen dat ik zelf thuis kan komen.
Ik hoorde laatst een goeie: 50 eurocent-munt voor sanitaire noodbehoefte. Ik stop hem er nu bij.
Compact setje dat in achterzak of camelbak gaat, met daarin:
1 biba, Lezyne miniplakset, 2 bandenlichters, multitooltje, pompje, 10 euro, iPhone.
Die laatste 2 zijn voor noodgevallen, de rest is om te zorgen dat ik zelf thuis kan komen.
Ik hoorde laatst een goeie: 50 eurocent-munt voor sanitaire noodbehoefte. Ik stop hem er nu bij.
Toolset, bibi, bandenlichters, als ik meer dan 2 bidonen meeneem ook sleutels en gsm
ook gsm/telefoonnummer voor ICE
Verder niet te veel, Ik denk dat je het meeste wel bij je hebt.
Als je echt pannen krijgt kom je niet ver met een kleine toolset, biba. dan is geld veel belangrijker.
ook gsm/telefoonnummer voor ICE
Verder niet te veel, Ik denk dat je het meeste wel bij je hebt.
Als je echt pannen krijgt kom je niet ver met een kleine toolset, biba. dan is geld veel belangrijker.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Ik heb 1 bib,1 plaksetje voor als ik vaker als ene keer lek rij,2 bandenafnemers,co2 houder incl 2 patronen,20euro voor het geval dat ik geld vergeet en verder eigenlijk niks.
Die telefoonnummers is misschien wel handig voor het geval dat
Die telefoonnummers is misschien wel handig voor het geval dat
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom haal je die multi eruit dan?
Weet je hoe verdomd handig dat kan zijn als er iets los zit......
Weet je hoe verdomd handig dat kan zijn als er iets los zit......
Less is bore
Psies!
Gisteren nog een ontzettend rammelende fiets gehad. Ik had geen idee wat het was en was bang dat mijn balhoofd ongelofelijk los zat of zoiets. Bij de koffiestop in Noordwijkerhout (Berg en Dal) merkt ik dat een boutje van mijn bidonhouder los zat. Dus met inbussleutel even vastgezet en de rammel was over.
Gisteren nog een ontzettend rammelende fiets gehad. Ik had geen idee wat het was en was bang dat mijn balhoofd ongelofelijk los zat of zoiets. Bij de koffiestop in Noordwijkerhout (Berg en Dal) merkt ik dat een boutje van mijn bidonhouder los zat. Dus met inbussleutel even vastgezet en de rammel was over.