Afvallen met Stacker 4 pillen
Hallo,
Er moeten bij mij behoorlijk wat kilo's af. Nu lees ik veel over het gebruik van zgn. afvalpillen en met name de Stacker pillen.
Wie heeft hier ervaring mee of heeft andere tips voor me.
Er moeten bij mij behoorlijk wat kilo's af. Nu lees ik veel over het gebruik van zgn. afvalpillen en met name de Stacker pillen.
Wie heeft hier ervaring mee of heeft andere tips voor me.
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra
Als je graag trillend in je bed ligt en goed om kunt gaan met een opgefokt gevoel dan zou je ze kunnen nemen.
Ik ben zelf eens 30 kg afgevallen in ca 8 maanden door gewoon calorien te tellen en te zorgen dat je dagelijks ca 200-500 calorien meer gebruikt dan eet. Geen bijwerkingen en makkelijker om naderhand op gewicht te blijven, want je hebt je eetpatroon gelijk aangepast.
Ik ben zelf eens 30 kg afgevallen in ca 8 maanden door gewoon calorien te tellen en te zorgen dat je dagelijks ca 200-500 calorien meer gebruikt dan eet. Geen bijwerkingen en makkelijker om naderhand op gewicht te blijven, want je hebt je eetpatroon gelijk aangepast.
Passie voor het fietsen en de fietsen.
Afvallen doe je door je levensstijl aan te passen. Dus minder en verantwoord eten en veel bewegen. Op die manier val je stabiel en gelijkmatig af waardoor je geen jojo effect hebt. Het gaat alleen minder snel. Met pillen verander je je levenswijze niet en heeft dus geen zin.
[quote="Madhill"]Hallo,
Wie heeft hier ervaring mee of heeft andere tips voor me.[/quote]
tip: gemotiveerd blijven en doorzetten, daar zit de truc. Je hebt het zelf in de hand maar kost gewoon tijd en energie, heel veel succes iig! (Over pillen kan ik je geen tips geven)
Wie heeft hier ervaring mee of heeft andere tips voor me.[/quote]
tip: gemotiveerd blijven en doorzetten, daar zit de truc. Je hebt het zelf in de hand maar kost gewoon tijd en energie, heel veel succes iig! (Over pillen kan ik je geen tips geven)
+1
ga lezen over voeding en beweging, pas je eetpatroon. levensstijl daarop aan en je gaat afvallen? Misschien niet snel, maar wel verantwoord en gezond. Geduld hebben, en volgens mij is het ook zo dat als je langzaam afvalt dat mocht je weer wat zwaarder worden (in de winter bijvoorbeeld) dat dat ook wat langzamer gaat
ga lezen over voeding en beweging, pas je eetpatroon. levensstijl daarop aan en je gaat afvallen? Misschien niet snel, maar wel verantwoord en gezond. Geduld hebben, en volgens mij is het ook zo dat als je langzaam afvalt dat mocht je weer wat zwaarder worden (in de winter bijvoorbeeld) dat dat ook wat langzamer gaat
-
- Forum-lid
Tip: ga eens bij houden in een excel sheet hoeveel cal. je binnenkrijgt (en hoeveel je verbruikt) Specificeer het ook nog eens in koolhydraten/eiwitten/vetten en je krijgt een goed beeld van je voedingpatroon.
Als je meer verbruikt dan dat je binnen krijgt val je af.
Een verandering in mentaliteit (meer bewegen) en een verbeterd voedingspatroon zorgen voor een structurele verbetering. Pillen zie ik als een korte termijn iets (als het werkt)
Als je meer verbruikt dan dat je binnen krijgt val je af.
Een verandering in mentaliteit (meer bewegen) en een verbeterd voedingspatroon zorgen voor een structurele verbetering. Pillen zie ik als een korte termijn iets (als het werkt)
-
- Forum-lid HC
Ach ja, als je aan de pillen wilt doe het dan goed, van die stackers krijg je Harkloppingen en verstopping.
In hollywood doen ze het door Clenbuterol en T3 te combineren. (T3 wordt geloof ik bij overgewicht door schildklierafwijkingen voorgeschreven.)
Wil de dokter het je niet voorschrijven? (en dat denk ik niet...) en vind je gezondheidsrisico geen probleem, probeer dan eens hier
Ze hebben daar ook:
Xenical: (wordt door artsen voorgeschreven om af te vallen)
Sibrutamine: (werd door artsen voorgeschreven maar vergroot de kans op fataal hartinfarct, lijk me een redelijk ernstige bijwerking, is trouwens verboden)
Rimonabant: Ook verboden omdat het niet werkte en ernstige bijwerkingen heeft.
Ik zou zeggen blader zelf door wikipedia of je dat nu wel of niet moet doen.
In hollywood doen ze het door Clenbuterol en T3 te combineren. (T3 wordt geloof ik bij overgewicht door schildklierafwijkingen voorgeschreven.)
Wil de dokter het je niet voorschrijven? (en dat denk ik niet...) en vind je gezondheidsrisico geen probleem, probeer dan eens hier
Ze hebben daar ook:
Xenical: (wordt door artsen voorgeschreven om af te vallen)
Sibrutamine: (werd door artsen voorgeschreven maar vergroot de kans op fataal hartinfarct, lijk me een redelijk ernstige bijwerking, is trouwens verboden)
Rimonabant: Ook verboden omdat het niet werkte en ernstige bijwerkingen heeft.
Ik zou zeggen blader zelf door wikipedia of je dat nu wel of niet moet doen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
T3?? Het enige wat ik hier wel zou willen hebben is een T5.
Gewoon van die pillen afblijven. Ik ben vanaf nov 2004 tot juni 2005 ook van 87 naar 73.5 gegaan. Duurritten, verantwoord eten (dieet vind ik een te groot woord) en doorzetten. Gewicht in een exellijstje zetten motiveert!
Gewoon van die pillen afblijven. Ik ben vanaf nov 2004 tot juni 2005 ook van 87 naar 73.5 gegaan. Duurritten, verantwoord eten (dieet vind ik een te groot woord) en doorzetten. Gewicht in een exellijstje zetten motiveert!
Less is bore
Mij niet gezien met die pillen, er zijn erg grote risico's aan verbonden. Een goede kennis heeft na zo'n kuur voor de rest van haar leven last gehad van haar schildklier, een gekende bijwerking van die pillen.
Ga lekker fietsen en minder (vet) eten en je komt al een heel eind!
Ga lekker fietsen en minder (vet) eten en je komt al een heel eind!
-
- Forum-lid HC
[quote="bibske"] Een goede kennis heeft na zo'n kuur voor de rest van haar leven last gehad van haar schildklier, een gekende bijwerking van die pillen.
[/quote]
Ik ben het er helemaal mee eens trouwens: T3 gedurende 3 a 4 dagen verkeerd gebruiken kan tot levenslange afwijking leiden. Mijn motto was dan ook: Bezint eer ge begint en lees maar eens eerst goed wat er allemaal aan bijwerkingen staat.
Vifit yoghurt met Ananas werkt bij trouwens het beste, kan ik 's avonds nog iets lekkers eten wat alleen maar mijn spijsvertering stimuleert.
[/quote]
Ik ben het er helemaal mee eens trouwens: T3 gedurende 3 a 4 dagen verkeerd gebruiken kan tot levenslange afwijking leiden. Mijn motto was dan ook: Bezint eer ge begint en lees maar eens eerst goed wat er allemaal aan bijwerkingen staat.
Vifit yoghurt met Ananas werkt bij trouwens het beste, kan ik 's avonds nog iets lekkers eten wat alleen maar mijn spijsvertering stimuleert.