Kasseienstroken Zuid-Holland
Hoi,
Geïnspireerd door Cance vandaag ben ik van plan ook eens mijn wielen vierkant te rijden op kasseien...
Weten jullie of er in Zuid-Holland een aantal te vinden zijn? Ik train meestal in de omgeving Gouda-Woerden.
Hoeft niet zo veel voor te stellen. 1* Roubaix lijkt me wel genoeg na wat ik vandaag allemaal op TV heb gezien.
Alvast bedankt!
Geïnspireerd door Cance vandaag ben ik van plan ook eens mijn wielen vierkant te rijden op kasseien...
Weten jullie of er in Zuid-Holland een aantal te vinden zijn? Ik train meestal in de omgeving Gouda-Woerden.
Hoeft niet zo veel voor te stellen. 1* Roubaix lijkt me wel genoeg na wat ik vandaag allemaal op TV heb gezien.
Alvast bedankt!
Zeesluisweg (Scheveningen Haven)
De één is een stylist, de ander knakt gewoon z'n fiets in tweeën
LRTV Swift
LRTV Swift
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Rij eens van uit Gouda naar Moordrecht, bij de pleisterplaats ga je onder de a20 door en dan links richting zevenhuizen/nieuwerkerk het zijn dan wel klinkers maar toch... en voor jou onder handbereik.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
In de buurt van Leiderdorp: Hofdijklaan parallel aan de N446 Oud Ade-Hoogmade.
Fantastische slechte klinkerweg Met een goeie Noordwesterwind op kop kun je aardig vermaken.
Fantastische slechte klinkerweg Met een goeie Noordwesterwind op kop kun je aardig vermaken.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat ik ALTIJD doe in Zevenhuizen: zorgen dat ik niet over dat sierstrookje hoef
Less is bore
Misschien een leuk "kasseienstrook" voor beginners ligt parallel aan de a20 tussen Maassluis en vlaardingen. De Parallelweg en de Broekpolderweg.
Het is eigenlijk gewoon een weg met klinkers. Het voordeel is dat er een asfalt gedeelte is voor fietsers en een gedeelte met klinkers. Dus als je het even zat bent kan je op het asfalt gedeelte rijden.
Link naar Google Streetview
Het is eigenlijk gewoon een weg met klinkers. Het voordeel is dat er een asfalt gedeelte is voor fietsers en een gedeelte met klinkers. Dus als je het even zat bent kan je op het asfalt gedeelte rijden.
Link naar Google Streetview
[quote="mrcoffee"]In de buurt van Leiderdorp: Hofdijklaan parallel aan de N446 Oud Ade-Hoogmade.
Fantastische slechte klinkerweg Met een goeie Noordwesterwind op kop kun je aardig vermaken.[/quote]
Dit is mijn favoriete stukje waar altijd geknald wordt
Fantastische slechte klinkerweg Met een goeie Noordwesterwind op kop kun je aardig vermaken.[/quote]
Dit is mijn favoriete stukje waar altijd geknald wordt
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="mauricev"]Misschien een leuk "kasseienstrook" voor beginners ligt parallel aan de a20 tussen Maassluis en vlaardingen. De Parallelweg en de Broekpolderweg.
Link naar Google Streetview[/quote]
De oude situatie was veel leuker voor de liefhebbers. Dit ligt keurig netjes nu.
Link naar Google Streetview[/quote]
De oude situatie was veel leuker voor de liefhebbers. Dit ligt keurig netjes nu.
Less is bore
In de auto stappen en naar Belgie rijden. Rondom de muur genoeg kinderkopjes te vinden, en het is een leuk dagje uit. De route van Vlaanderen staat overigens permanent aangegeven.
Hier in NL zijn er geen echt vergelijkbare stroken te vinden, behalve in Drente volgens mij.
Hier in NL zijn er geen echt vergelijkbare stroken te vinden, behalve in Drente volgens mij.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Ik kon ook uit dezelfde buurt en ben ook naar steentjes aan het zoeken geweest, het eerder genoemde stuk bij Leiderdorp vind ik wel leuk om te doen.Verder heb je na Nieuwegein op de dijk nog een strookje met een paar steentjes. Verwacht er niet te veel van, voor Cancellaraatje spelen zal je wel heel veel fantasie moeten hebben....
De Markt in gouda ligt er ook slecht bij
De Markt in gouda ligt er ook slecht bij
Cube agree pro 2010