Gesink oogt goed in Baskenland
Robert Gesink is derde geworden in de vierde, zware, bergachtige etappe van de Ronde van het Baskenland. De rit werd gewonnen door Samuel Sanchez. Gesink werd op kleine achterstand in de sprint om de tweede plaats geklopt door Alejandro Valverde.
Gesink maakte op de drukbevolkte slotklim een ijzersterke indruk. Op de laatste beklimming van de dag werd het vuurtje opgestookt door Andy Schleck. De Luxemburger klapte echter in elkaar en werd even later gelost uit een groep onder aanvoering van Gesink, die een strak tempo onderhield.
Fränk Schleck is gevallen.
Ik zeg, die gaan we zien op de Cauberg!
Gesink maakte op de drukbevolkte slotklim een ijzersterke indruk. Op de laatste beklimming van de dag werd het vuurtje opgestookt door Andy Schleck. De Luxemburger klapte echter in elkaar en werd even later gelost uit een groep onder aanvoering van Gesink, die een strak tempo onderhield.
Fränk Schleck is gevallen.
Ik zeg, die gaan we zien op de Cauberg!
Camerig is prachtig!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Leuk om te lezen. Waar heb je deze etappe gezien als ik vragen mag?
-
- Forum-lid
Gijs01 schreef:Fränk Schleck is gevallen.
Dat doet 'ie anders nooit!
Lekker slim gereden van Gesink. Zoals gewoonlijk de hele klim het kopwerk doen en dan door Valverde geklopt te worden. Hoe was het ook alweer. Eerst het bord van de ander en dan.... Was in de Vuelta ook al zo.
Voor de rest zeeer veel respect voor Robert ! Klasbak.
Voor de rest zeeer veel respect voor Robert ! Klasbak.
Tja, later kun je een coalitie vormen misschien in het seizoen met Valverde. Zijn vijand is hij niet. En het is natuurlijk wel een goede training.
Hier staan nog wat beelden http://www.wielerland.nl/index.php?opti ... &Itemid=36
Hier staan nog wat beelden http://www.wielerland.nl/index.php?opti ... &Itemid=36
Samenvatting van de 4e etappe
Knap nummertje van Gesink. Valverde probeerde nog wat seconden op hem te pakken door te demarreren op de top. Dat dat niet lukte, zegt mij genoeg over het tempo dat Gesink op de klim reed.
Vandaag volgt een heuveletappe, en morgen de beslissende tijdrit van 22km.
Algemeen Klassement na etappe 4
1. Alejandro Valverde (Spanje/Caisse d'Epargne) 18u45m50s
2. Christopher Horner (Verenigde Staten/Team RadioShack) + 1s
3. Robert Gesink (Nederland/Rabobank) z.t.
4. Jean-Christophe Peraud (Frankrijk/Omega Pharma-Lotto) + 32s
5. Beñat Intxausti (Spanje/Euskaltel-Euskadi) z.t.
Knap nummertje van Gesink. Valverde probeerde nog wat seconden op hem te pakken door te demarreren op de top. Dat dat niet lukte, zegt mij genoeg over het tempo dat Gesink op de klim reed.
Vandaag volgt een heuveletappe, en morgen de beslissende tijdrit van 22km.
Algemeen Klassement na etappe 4
1. Alejandro Valverde (Spanje/Caisse d'Epargne) 18u45m50s
2. Christopher Horner (Verenigde Staten/Team RadioShack) + 1s
3. Robert Gesink (Nederland/Rabobank) z.t.
4. Jean-Christophe Peraud (Frankrijk/Omega Pharma-Lotto) + 32s
5. Beñat Intxausti (Spanje/Euskaltel-Euskadi) z.t.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Robbebopper schreef:Leuk om te lezen. Waar heb je deze etappe gezien als ik vragen mag?
Via onderstaande link kun je vanaf ong. kwart voor 3 live kijken:
http://www.universalsports.com/cycling/